kan hun få biola

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
når hun kaster opp og har diare??
hun er 1 år gammel.

jeg har hørt melkeprodukter ikke er bra ved denne type sykdom, samt jeg har hørt biola er bra for magen??

er ikke biola for å få fart på magen?
kan hende jeg tar feil men.
ville nok heller gitt noe som binder

Trodde biola stabiliserer bakteriefloraen i magen, så ja, det kan du vel gi [:)] Men jeg hadde nok prøvd andre ting først, f.eks blåbærsaft, det gir jeg alltid selv, samt jeg drikker det selv [:)]

ORIGINAL: Sha

er ikke biola for å få fart på magen?
kan hende jeg tar feil men.
ville nok heller gitt noe som binder

folk sier så forskjellig så jeg blir aldri helt klok!!![;)][8D]

Jeg hadde nok skippet biola til magen er bra..

50/50 Farris bris og eplejuice ble vi anbefalt av legen når småen her hadde spy og diarè.[:)]

Vil tro at alle melkeprodukter ikke er bra for en dårlig mage, hadde ikke gitt i hvertfall.[:)]

ville gitt henne kjeks jeg.det pleier iallefall vi å gi våre barn og de har oppkast

jeg var skikkelig dårlig med omgangsjuken for en stund tilbake og det eneste som faktisk roet magen for en liten periode var blåbærbiola.

ORIGINAL: Mesaana

50/50 Farris bris og eplejuice ble vi anbefalt av legen når småen her hadde spy og diarè.[:)]

Vil tro at alle melkeprodukter ikke er bra for en dårlig mage, hadde ikke gitt i hvertfall.[:)]

problemet er at det hun liker inneholder melk, bortsett fra middagsglass.
brød, kjeks ol klarer hun ikke spise enda.
så da er det grøt, youghurt, og middag jeg har å velge mellom.. og noe kveldsmat må jeg vel by hun?!

ORIGINAL: Azoria

jeg var skikkelig dårlig med omgangsjuken for en stund tilbake og det eneste som faktisk roet magen for en liten periode var blåbærbiola.

jeg har kun bringebær da...

ORIGINAL: Elises

Jeg trodde også det, fem minutter etterpå satt jeg og lillemor med biola over hele oss [8D]

Legen sa det kun var ved diare, ikke ved oppkast man skal gi sånn[:)]

ok da aventer jeg den biolaen litt tror jeg[:)]

men hva skal hun få til kvelds da?? grøt?? brød klarer hun ikke spise enda

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

Jeg trodde også det, fem minutter etterpå satt jeg og lillemor med biola over hele oss [8D]

Legen sa det kun var ved diare, ikke ved oppkast man skal gi sånn[:)]

ok da aventer jeg den biolaen litt tror jeg[:)]

men hva skal hun få til kvelds da?? grøt?? brød klarer hun ikke spise enda

Prøv med litt grøt.. Når hun har omgangssyken så har hun en infeksjon i magen man helst ikke vil irritere, så da må man gi ting som er nøytrale, uten så mye krydder, uten melk osv osv.. Mariekjeks gikk det mye av her, det var det eneste hun fikk til å spise, det suldrer jo opp i munnen så det er lett også.. Saft er det kalorier i, det kan du prøve men mi lille likte ikke det [:-]

Jeg ga henne grøt idag, men da er det 2,5 dag siden hun kastet opp..

Er det at hun ikke får til å tygge brød? Prøv å bløte opp litt loff så det blir lettere å tygge? Du kan kanksje ha på litt syltetøy..

ja hun klarer ikke klumper. hjelper ikke å gjøre det bløtt, hun brekker seg.
det nytter ikke, hun brekker seg av små biter i middagsglasset til og med.
derfor er det hun spiser til vanlig middagsglass uten klumper, melk, youghurt og grøt....

ORIGINAL: Mesaana

det skal jeg kjøpe i morra. takk for tipset...

Back
Topp