kan hipp varmes opp?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
altså etter at jeg har kokt vannet og blandet det,kan det settes i kjøleskap og varmes i micron når det skal brukes? jeg har sikkert lest svar om det før her.. bare litt treig å få med meg.

No bruka ikkje eg hipp, men eg vil tru d går fint uansett kva slags mme du bruka[;)][:D]

bruker den økologiske hipp'n. mener jeg har varmet den opp. har gått fint det[;)]

er eco 1 jeg bruker her ja.. bare greit å ta med en flaske ferdigblandet når vi skal på en kafetur på kvelden nå,siden jeg har så lite mat på kveldene. greit å slippe ta med flasker,malt og pulver og begynne koke vann og blande og kjøle ned... :)
ORIGINAL: UneMi

bruker den økologiske hipp'n. mener jeg har varmet den opp. har gått fint det[;)]

ORIGINAL: ohBaby!

er eco 1 jeg bruker her ja.. bare greit å ta med en flaske ferdigblandet når vi skal på en kafetur på kvelden nå,siden jeg har så lite mat på kveldene. greit å slippe ta med flasker,malt og pulver og begynne koke vann og blande og kjøle ned... :)
ORIGINAL: UneMi

Ble nesten sliten av å bare lese det. hehe. Er veldig greit å slippe stresset[:)]

det er nå i hvertfall sånn jeg gjør det

Det står på Hipp-boksen at den skal brukes senest en time etter blanding, så jeg har varmet den opp igjen innen en time, men etter det så helles det ut i vasken her hos oss [:D]

På min pakke fra Hipp står det "Melkepulver til morsmelkerstatning er ikke sterilt, og det finnes alltid en infeksjonsrisk, om enn veldig liten, av bakterien E.sakazakii. Ernæringseksperter aanbefaler derfor at hver flaske tilberedes maks en time før den drikkes. Pass på at flasken og tilbehøret et rent når melken forberedes. Rester fra et måltid bør ikke spares på."

Etter at jeg leste det, ble jeg skeptisk til å lage ferdig blandinger, for senere varme opp. Men det var veldig vanlig tidligere (da jeg var liten gjorde min mor slik, og jeg overlevde jo.. ;) ) , så det er nok ikke noen stor risk å ta..men jeg ville ikke gjort det. :)

ta med ferdig kokt vann i riktig mengde + mme i riktig mengde, så er det bare å varme opp vannet og tilsette pulver.

jahajah..da er det jo liten vits å ferdiglage i det hele tatt da. da får jeg håpe det gikk bra med flasken han fikk i 7tiden,den var laget i 4 tiden. :(

*tusler og heller ut den andre ferdige flasken i kjøleskapet og lager ny til kvelds*

Back
Topp