Mjølkesjokolade
Gift med forumet
I august begynte eg på vgs og siden skulen låg der kor min daværande kjæreste budde blei me enige om at eg kunne bu sammen med han.
Det blei ikkje krevd noke "husleige" for at eg skulle få bu der, men eg hjalp sjølvsagt til med det eg kunne ut ifra stipendet eg fekk og eg betalte alle mine rekningar o.l sjølv.
Så i februar blei det slutt mellom oss..
Og 3 veker etter bruddet kom eksen og krevde eg skulle betale han 15 000kr..
Kan han plutselig berre komme å kreve det av meg?
Han seier at dersom eg ikkje betalar kjem han til å gå til advoktat og at da blir det dyrare for meg..
Er så ufattelig sliten og lei av heile fyren.. Han truar og styrar med alt for å gjer ting jævlig mot meg..
Han skal bl.a gå til advokat for å få 100% omsorg for babyen, fordi han har fast jobb og eige hus, eg er berre student og leiger leilighet..
Det er berre trusler og eg veit at han ikkje vil få det.
Men det ender ofte med migrene og eg blir heilt utmatta over kor han styrar på osv...
Itillegg lurer eg på..
Hadde du ville hatt med eksen under fødsel?
Har jo tenkt på det, og har tenkt å ha han med.
Men no er eg usikker..
Me snakkar svært sjelden sammen, og kvar gang me evt gjer irriterar han meg noke voldsomt, får lyst til å grine og dunke hode i veggen kvar gang me prøvar å snakke sammen.
Og han legg seg opp i alt som eg gjer eller ikkje gjer..
Det blei ikkje krevd noke "husleige" for at eg skulle få bu der, men eg hjalp sjølvsagt til med det eg kunne ut ifra stipendet eg fekk og eg betalte alle mine rekningar o.l sjølv.
Så i februar blei det slutt mellom oss..
Og 3 veker etter bruddet kom eksen og krevde eg skulle betale han 15 000kr..
Kan han plutselig berre komme å kreve det av meg?
Han seier at dersom eg ikkje betalar kjem han til å gå til advoktat og at da blir det dyrare for meg..
Er så ufattelig sliten og lei av heile fyren.. Han truar og styrar med alt for å gjer ting jævlig mot meg..
Han skal bl.a gå til advokat for å få 100% omsorg for babyen, fordi han har fast jobb og eige hus, eg er berre student og leiger leilighet..
Det er berre trusler og eg veit at han ikkje vil få det.
Men det ender ofte med migrene og eg blir heilt utmatta over kor han styrar på osv...
Itillegg lurer eg på..
Hadde du ville hatt med eksen under fødsel?
Har jo tenkt på det, og har tenkt å ha han med.
Men no er eg usikker..
Me snakkar svært sjelden sammen, og kvar gang me evt gjer irriterar han meg noke voldsomt, får lyst til å grine og dunke hode i veggen kvar gang me prøvar å snakke sammen.
Og han legg seg opp i alt som eg gjer eller ikkje gjer..