Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo men det er vell alle? Men noen er varmet lengreEr ikke det varmebehandlet da?
SupertSå lenge det er svin eller kylling er det vel gjerne varmebehandlet godt nok?
Jeg har ihvertfall spist alt kjøttpålegg jeg vil ha, unntatt roastbiff o.l (og salami), så lenge det er innenfor holdbarhetsdato![]()
Så lenge det er svin eller kylling er det vel gjerne varmebehandlet godt nok?
Jeg har ihvertfall spist alt kjøttpålegg jeg vil ha, unntatt roastbiff o.l (og salami), så lenge det er innenfor holdbarhetsdato![]()
Jo men det er vell alle? Men noen er varmet lengrestår jo ikke på de :/ roastbiff er bare varmet til 50 å noe eller hva det var mens de anbefaler til 70 å noe
![]()
Skulle stått på pakke.![]()
Supert![]()
![]()
Haha jeg har bestillt det i Føde baggenNår jeg tenker på det, så tror jeg jeg skal bestille meg baguett med roastbiff når jeg har fått ut baby. Fikk utrolig lyst på det nåhehe
Maks 5 uker igjen til igangsetting![]()
Jeg tror detDet blir vel det samme som kokt skinke?
Haha jeg har bestillt det i Føde baggenå jeg er bare halveis
![]()
Så heldig du er som har så kort igjen![]()
spennende
![]()
![]()
Tenk at det er så kort igjen! Har gått så fort synes jegNår jeg tenker på det, så tror jeg jeg skal bestille meg baguett med roastbiff når jeg har fått ut baby. Fikk utrolig lyst på det nåhehe
Maks 5 uker igjen til igangsetting![]()
Uff når du har gått hjemme så lenge så sjønner jeg godt at tiden har gått seint. Jeg syntes tiden fløy fra 12 uker til nåSkulle gjerne sagt at det går fort til slutten nå, men jeg syns hele graviditeten har gått tregt
Litt kjedelig egentlig, så jeg gleeeeder meg til å få ut nurket mitt♡(gått hjemme siden september, så er litt lei nå
)
Uff når du har gått hjemme så lenge så sjønner jeg godt at tiden har gått seint. Jeg syntes tiden fløy fra 12 uker til nånå begynner det å gå tregt igjen :/
Det er det jeg å tenkerJeg syntes tiden gikk veldig sakte fra jeg fant det ut og de første par ukene, men nå er jeg vips strask 13 det har gått fort, så er det snartt sommerferie, og vips er jeg vel halvveis før jeg vet ordet av det. Dette er mitt siste svangerksap etter planen, så jeg skal liskom nyte det. Det kommer til å fly forbi!
Tenk at det er så kort igjen! Har gått så fort synes jeghar du alt klart? Vuggen ferdig?
Uff når du har gått hjemme så lenge så sjønner jeg godt at tiden har gått seint. Jeg syntes tiden fløy fra 12 uker til nånå begynner det å gå tregt igjen :/
Det syns du velhehe
Ble ingen vugge, siden vi overtok en kurv som samboers bestemor har laget. Men har laget en bedside crib istedetmå bare få sydd tilbehøret til den. Snuppa di begynner vel å bli stor hun og nå
Bra at tida går fortere fremover for deg da, håper det tar seg opp litt igjen og![]()
Må nesten få se bildet av senga nå som du er ferdig![]()
Stor ja. Snart må vi begynne på str 74Det syns du velhehe
Ble ingen vugge, siden vi overtok en kurv som samboers bestemor har laget. Men har laget en bedside crib istedetmå bare få sydd tilbehøret til den. Snuppa di begynner vel å bli stor hun og nå
Bra at tida går fortere fremover for deg da, håper det tar seg opp litt igjen og![]()