Jeg testet positivt VELDIG svak skyggestrek for 2 uke siden og fikk for 10 dager siden en sterk strek. Uplanlagt, men ønsket om jeg kan si det slik! Fikk bestilt legetime mandags om var der legen min tok utvendig ultralyd uten tegn til liv.. de sendte meg videre dagen etterpå til kvinneklinikken for innvendig ul, der var det framdeles ikke liv. Tok blodprøver(hormon) samme dag og 2 dager senere og legen ringte meg fredag og sa det var normal stigning. Ny UL nå på tirsdag.
Klarer like vell ikke slå meg til ro, testet hjemme både i går og i dag og i dag var streken svakere enn i går??!!
Har et barn født for 7 mnd siden i akutt ks i uke 31 da morkaken min var full av infarkt også kalt blodpropp. Så kjenner at bekymringene blir bare mer og mer nå
Klarer like vell ikke slå meg til ro, testet hjemme både i går og i dag og i dag var streken svakere enn i går??!!
Har et barn født for 7 mnd siden i akutt ks i uke 31 da morkaken min var full av infarkt også kalt blodpropp. Så kjenner at bekymringene blir bare mer og mer nå