Kan fjernes fra terminlisten..

MorT

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Snøfnuggene 2025 ❄️
Var på UL i dag, og det var dessverre ikke noe liv. Har hatt spotting i noen uker, men dette har jeg også tidligere svangerskap når det har gått bra, så har ikke vektlagt det så mye. Også varierende symptomer, men slik har det også vært tidligere. Det eneste som har manglet har kanskje vært go’følelsen, og det skal man tydeligvis ikke kimse av.
Jeg er ved godt mot, men gruer meg til timen på sykehuset for å sette i gang aborten. Er det vanlig å være borte fra jobb i forbindelse med det?
Masse lykke til til dere andre:Heartred

Dette var veldig leit. Håper prosedyren går ukomplisert for seg❤️

Btw; Ja du skal få sykemelding.

Så utrolig trist!:sad010
Håper prosessen går så smertefri som mulig!:Heartpink Ble sykemeldt en uke sist.

Takk for svar og omsorg alle sammen :Heartred Nå er det bare å stålsette seg før timen på tirsdag. Det føles lenge ut og vente, når man bare vil bli ferdig og nullstille..

Veldig trist å høyre, håper resten av prosessen blir minst mogleg trøblete :Heartred

Trist å høre :Heartred Jeg hadde personlig ingen sykemelding ved mine to MA. Fikk cytotec og det værste var over på noen timer bare, men dette er veldig individuelt hvordan man reagerer på en abort. Føler du at du trenger ro og fred en stund så ber du om sykemelding!

Hos meg funker ikke cytotec så det har endt med utskrapning begge gangene jeg har hatt BO/MA. Derav har jeg fått noen dagers sykmelding for å ta dermed ro.

Så utrolig trist :Heartred:HeartredSender deg mange klemmer og varme tanker :Heartpink

Back
Topp