Kan fødselen starte

Meemee

Blir kjent med forumet
Kan fødselen starte uten forvarsel?? Forrige gang jeg fødte hadde jeg mye kynnere og følte at det snart var i gang.. Men nå de siste dagene har jeg nesten ikke kynnere eller noen tegn til at fødsel nærmer seg .. Til og med etter samleie kjenner jeg ingen tegn til kynnere :-( :-)

Jeg har ikke peiling! Jeg blir virkelig ikke klok på det her fødselsgreiene selv om det er 2 gangen.... Sitter her og tror jeg har rier,men er som vanlig ikke sikker! Frustrerende!

Min 1 fødsel: Da våknet jeg midt på natten å hadde mageknip (det var jo rier)å det ble verre å verre da skjønte jeg at det var fødselen som startet. Hadde ingen tegn på at noe skulle skje den natten. Men vi hadde litt sengekos kvelden før å jeg var på overtid

Min 2 fødsel: Da var jeg løs i magen kvelden før å hadde mensensmerter å litt harde kynnere, uten at jeg tok det som et tegn på at noe var i gang. Så gikk vannet midt på natten å riene startet 12 timer senere.  Hun var født 2 dager før termin.

Min 3 fødsel:????????????????? det vil tiden vise men er like spennende hver kveld når jeg skal legge meg for netten. For jeg har vært en del løs i magen de siste dagene

Tror en kan gå i fødsel uten forvarsel. Håper verfall det for her er det lite modningstegn...

Ja, kan være stille før stormen :) 

Javisst kan fødselen starte helt uten tegn.
Min andre fødsel startet "helt ut av det blå" med plutselige rier med 3 minutters mellomrom, ikke antydning til modningstegn før den tid, ikke hadde hodet festet seg og ikke viste mormunnen tegn til modning da jeg var til kontroll dagen før.

Back
Topp