Kan endelig senke skuldra

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Vi kjøpte nytt hus i fjord som vi skulle bli gamle i :) for barn var vi ferdig med, he he. Men så kommer brått nr 4 og man må ha større plass og større bil:)

Men endelig er huse her solgt off marked (bare megler som tipset 5 folk hun hadde på hånd som ville ha sånn her type hus)

Å kjøpt oss nytt hus 10 min nærmere familie :)
Barna må skifte skole og bhg litt kjipt men sånn ble det :)

Solgte 2 av bilene i går å hente ut 1 større :)

Så nå går jeg bare å venter på at januar skal komme og man kan flytte før baby kommer:)
Å ikke minst ha kommet i orden og inn i nye rutiner :)
Men iallefall fått gjort det beste ut av situasjonen . Å alle gleder seg til å få en ekstra etasje og boltre seg på :)

Så herlig når alt bare løser seg sånn! :happy:
Vi er i gang med husbygging, men det står ikke klart før noen mnd etter termin, så det blir spennende å prøve flytteprosessen med baby på armen :joyful: Og huset vi bor i nå har vært for salg lenge - endelig noen som er interesserte igjen, så nå krysser jeg fingrene for at vi er like heldige som dere! :notworthy

Så deilig når det går i orden med hus. Vi bor i en leilighet med 3 soverom. 6 mennesker snart. Litt i overkant fullt....

Så herlig når alt bare løser seg sånn! :happy:
Vi er i gang med husbygging, men det står ikke klart før noen mnd etter termin, så det blir spennende å prøve flytteprosessen med baby på armen :joyful: Og huset vi bor i nå har vært for salg lenge - endelig noen som er interesserte igjen, så nå krysser jeg fingrene for at vi er like heldige som dere! :notworthy

Huse vi kjøpte har å liggi lenge lå i 8 mnd :) så vi var heldige med både kjøp og salg :)
Ønsker dere masse lykke til å håper dere får solgt nå å at flytting med baby går strålende :)

Så deilig når det går i orden med hus. Vi bor i en leilighet med 3 soverom. 6 mennesker snart. Litt i overkant fullt....

Ja det kan bli litt trangt :) sånn her å hus med alt på 1 plan men vi bygde stor å fin garasje med 2 plan å oppholdsrom til gutta å fått opparbeide utemiljøet til barnevennlig og fint. Så det skulle passe til alle oss selv med 3 soverom :) å da rom over garasjen :) her var det perfekt for å bli gammel, ingen trapper og ingen dør terskler :dead: men man kan si vi gjordet et godt kjøp :happy: å fornøyd med huse vi fant med 5 soveromxsmile9

Back
Topp