Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når eg er kvalm og uggen (eller generelt eigentleg), har eg berre lyst på frukt. Eg kan sikkert ete 10 frukt i løpet av ein dag. Gjeng mest i eple/pære/appelsin. Kan dette vere negativt på nokon måte? Kan ein få for mykje frukt?
Det finnes nok mye verre ting vi kan spise enn frukt, spis og kos dere sier nå jeg! det viktigste er at vi får i oss næring, spesielt når kvalmen herjer som verst!
Mye frukt her og. Det blir gjerne et eple, en eller to bananer, litt druer og gjerne fruktsalat i løpet av en dag.. Tror det er positivt jeg. Men er det mye syrlig frukt kan det nok gå litt utover tennene. Er bedre å ta litt frukt enn å kaste opp masse magesyre.
I en kort periode av livet, som nå, tror jeg ikke det har så mye å bety. Hvis du bare får i deg frukt vil du jo naturligvis få i deg mye karbohydrater og lite fett og protein. Men det er nok bedre enn ingenting, så hadde ikke kvidd meg på det altså Men man kan prøve å ha i bakhodet dette med tennene, mtp syrlig frukt, evt oppkast og at man er litt ekstra utsatt for munnproblematikk når man er gravid pusse godt og bruke fluor