Har bare EL test i hus ;p er på rugedag 11 tror jeg
fikk positiv el test.. Bah hater denne vonde ventetiden fylt av usikkerhet
Sent from my iPad using BV Forum
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er den nederste også negativ ? Ja eg e besatt![]()
![]()
Takk for svar. Skikkelig mindf•ck dette opplegget herDen er neesten positiv, men når er disse testene tatt? LH varierer gjennom døgnet, mens hcg skal jo stige gradvis (dobles omtrent hver andre-tredje dag i starten). Så om du skal sjekke hcg og ikke LH så burde du teste på samme tid, en gang om dagen, og så må du ha holdt deg en del time fra forrige toalettbesøk og ikke drikke rett før.
Jeg anbefaler å kjøpe g-test altså, da vet du jo hva du måler, dersom dette er hcg.![]()
Takk for svar. Skikkelig mindf•ck dette opplegget her
Har tatt på ettermiddagen
Har lyst å kjøpe Graviditetstest i morgen men er så redd den skal Være negativ uff. Fikk mest sannsynlig ingen på frys denne gangen![]()
Tusen takkHåper stigningen på testene dine er pga hcg og ikke bare LH som svinger. Jeg liker ikke å bruke EL-tester til hcg-testing, jeg synes det bare er forvirrende (og hos meg blir det tydelig rosa strek på g-test en god stund før EL-testen er positiv, så det funker ikke heller).
Lykke til om du tester i morgen!![]()
Neida men det trenger du ikke å skjønne heller; ) ha en fin dagSkjønner ikke hvorfor du tester med el tester, det blir bare selvpining.