Kan egg bli gamle?

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Hvis egget slipper sent i syklusen er det da ubrukelig? Hvis det slippes f.eks på cd 30-50?

Og Nr to hadde jeg ikke engang noen syklus på, for jeg ammet enda nr en, men hadde en og annen sjelden mens og dermed en og annen sen el. Ble uventet gravid da men kunne ikke gå utfra noen cd, gud veit hvilken cd egget slapp på, hadde jo ikke hatt mensen på noen måneder. Så hvilken cd egget slipper på betyr ikke noe :)

Nei, men har lest en gang at egg som må bruke flere forsøk på å slippe kan bli «skadet» av det.
Nei. Det er bare modnet sent i syklusen. Jeg har blitt gravid med el på cd 34 og fikk en frisk baby. :)

Det kan se ut som kroppen prøver å slippe egget for 2 eller 3 gang, og ble derfor bekymret for at egget er defekt. Jeg er på cd 40 i dag.

- Fikk positiv el test men ingen el symptom på cd 18.
- Fikk igjen positiv el test på cd 30 sammen med masse el symptomer.
- Og nå i dag fikk jeg litt el symptomer og tok en el test som ble positiv. Negativ g-test. Hadde vært 9 dpo om egget slapp sist.

3 min:
Screenshot_20230813_205810_Gallery.jpg

Nei, men har lest en gang at egg som må bruke flere forsøk på å slippe kan bli «skadet» av det.
Hvordan vet man om det må bruke flere forsøk på å slippe? Er det om man får positiv eltest flere ganger i syklusen, eller kan det også inkludere tilfeller hvor man får positiv eltest senere enn normalt?

Hvordan vet man om det må bruke flere forsøk på å slippe? Er det om man får positiv eltest flere ganger i syklusen, eller kan det også inkludere tilfeller hvor man får positiv eltest senere enn normalt?
Vil anbefale temping for å bekrefte el.
Jeg bruker ikke el tester med mindre jeg skal ha IVF forsøk med innsett i naturlig syklus, men vil anta at den vil bli positiv flere ganger i løpet av syklusen

Back
Topp