kan eg vera gravid

gojenta

Andre møte med forumet
Hei eg lurte på ein ting.Eg skulle hatt mensen for 10 dager siden,og eg har tatt tester som berre viser negativt.Kan eg vera gravid for det? har alltid hatt regelmessig?er småkvalm ,trøytt og har vondt i korsryggen?

Heisann & VELKOMMEN hit [:D]

Jeg vet ikke svaret på det du lurer på, men man har som "tommelfinger" regel at har man ikke fått mensen kan man være gravid. Men hele 10 dager over, og negativ test [8|]

Det var verre, kansje syklusen din roter litt? Har du akkurat sluttet med prevansjon? Da kan mensen utebli en god stund. Men en test burde slå ut etter 10 dager, men har hørt om tilfeller der de ikke har slått ut før etter flere uker.

Jeg selv hadde en mens etter at jeg ble gravid, så den kroppen er ikke bare å bli klok på!

Lykke til [;)]

Kathrine

Hei og takk skal du ha.Eg sluttet med p-pilla i i slutten av aug.beg av sept.men har hatt ein mens etter det.Eg føler meg gravid.har 2 fra før av og det er nesten det samme som da,men eg tør ikkje håpe for mykje.kortid skal eg ringe legen for og sjekke da?

dæ kan ta lengre tid før en test blir positiv når en nylikt har sluttet med pillen.så lykke til[;)]

hei ikke for å skuffe deg men det høres veldig ut som det jeg gikk gjennom. jeg er snart 2 mnd over tiden og trodde helt sikkert jeg var gravid men testene var negative. jeg var kvalm og hadde en haug med symptomer, men de kom visstnok fra p-pilleslutt...

var visst normalt å få slikt etter en slutter på-p-pilla.....sorry

hvis du ikke får mensen etter 3mnd burde du ta en sjekk hos legen men hos noen kan det ta opptil et halvt år før mensen blir regelmessig igjen

jeg sluttet på pillen for ca 2mnd siden, har hatt en mens etter på, venter den andre til uken.. det virker som om jeg har hoppet rett tilbake i "gammel" sykluss...

Hei Trine82.

Jeg sluttet med pillene i slutten av august og fikk mensen 5. okt. Da varte den bare i to dager. Nå venter jeg!!

Såååå kjedelig med disse uregelmessige syklusene. Håper vi får stabile sykluser hele gjengen! Eller enda bedre...at de ikke rekker å bli stabile fordi vi blir gravide!

Klem, m

Ønsker dere lykke til og håper dere blir gravide fort [:D]

Jeg gikk på p-piller i 10 år og syklusen var stabil med mens til normal tid allerede i måneden etter, så man kan bli gravid fort. Venninna mi ble gravid i måneden etter at hun slutta med trionetta. [:D]

Hei!
Jeg teste første dag og fikk negativ, da mensen ikke hadde kommet dag 8 tok jeg nok en test... den var også negativ! Dag 20 var jeg hos legen. Hadde egentlig ingen tro på at jeg var gravid, men sannelig...Jeg var gravid!! Mistet desverre i uke 11. Prøver å å få en spire i magen nå igjen.

Lykke til!

BKA

Jeg bruker alltid å si at der det ikke er mens, er det håp[:D] Lykke til, krysser fingrene for deg!

Back
Topp