zoe
Glad i forumet
Eg henta nettopp 1års bildene av snuppa. Såg såvidt på dei hos fotografen i full fart og dei såg kjempefine ut!
Men nå når eg kom heim og har sett litt nærmare på dei så e eg ikkje heilt fornøgd![&o]
Snuppa mi ser fin ut, og det e fine bilde sånnsett..
meeen.. på golvet e det ei stygg svart stripe..også ser det litt skittent ut
(huska eg tenke på det da vi tok bildene, men tenke at det vart jo litt sånn når vi trakka rundt på det, og at han sikkert kom til å fikse på det på bildene..)
Burde ikkje det der vert redigert vekk?
Der står fiiine snuppa mi med heilt kvit bakgrunn, med ei svart stripe på golvet..
kan eg tørre å klage på det? For han kan vel fikse det?
Åh, eg haaaata å klage!!
Men detta e nåke som kjem til å plage meg kvar gang eg ser på bilda...[:(]
(sjølve fotograferinga gikk kjempefint, han va flink med snuppa og eg va veldig fornøgd da vi gikk derifra, og bildene e jo bra sånn bortsett fra det.. dei fleste iallefall!)
Men nå når eg kom heim og har sett litt nærmare på dei så e eg ikkje heilt fornøgd![&o]
Snuppa mi ser fin ut, og det e fine bilde sånnsett..
meeen.. på golvet e det ei stygg svart stripe..også ser det litt skittent ut
(huska eg tenke på det da vi tok bildene, men tenke at det vart jo litt sånn når vi trakka rundt på det, og at han sikkert kom til å fikse på det på bildene..)
Burde ikkje det der vert redigert vekk?
Der står fiiine snuppa mi med heilt kvit bakgrunn, med ei svart stripe på golvet..
kan eg tørre å klage på det? For han kan vel fikse det?
Åh, eg haaaata å klage!!
Men detta e nåke som kjem til å plage meg kvar gang eg ser på bilda...[:(]
(sjølve fotograferinga gikk kjempefint, han va flink med snuppa og eg va veldig fornøgd da vi gikk derifra, og bildene e jo bra sånn bortsett fra det.. dei fleste iallefall!)