Kan eg syte litt???

sogn78

Forumet er livet
VIP
No reiste nettopp sambo, han skal vera vekke til fredag kveld.
Som om det ikkje er ille nok så har eg fått bihulebetennelse og er ganske sjuk. Har fått antibiotika som eg blir meir kvalm og uggen av enn det eg allerede er.
OG, på toppen av det så har vetle prinsen fått spysjuka. No har han spydd ut heile seg og meg tre ganger, og eg syns så ufattelig synd på han stakkars!!!!!
SÅe BUUUUHUUUUUU ;o)

Her er det lov å syte så masse en vil :)

Jeg synes veldig synd på deg og lillemann som er syke begge to. Da er det ekstra kjedelig å ikke ha noen som kan dulle for seg.

Sender dere en stor god bedring klem :)

Amourica skrev:
Her er det lov å syte så masse en vil :)

Jeg synes veldig synd på deg og lillemann som er syke begge to. Da er det ekstra kjedelig å ikke ha noen som kan dulle for seg.

Sender dere en stor god bedring klem :)

Tusen takk :o))

Ja, klart du kan! Er det ikke det man kan her? Dele både gode tanker og lufte frustrasjon 
Huff, det var ikke mye moro! Og når du på toppen av det hele er alene med guttungen nå. Masse god bedring til dere begge!

Kakken skrev:
Ja, klart du kan! Er det ikke det man kan her? Dele både gode tanker og lufte frustrasjon 
Huff, det var ikke mye moro! Og når du på toppen av det hele er alene med guttungen nå. Masse god bedring til dere begge!

Tusen takk, hjelper å få syte litt kjenner eg. No satsar eg berre på at ikkje eg og begynnar å spy (altså meir enn eg gjere pga graviditeten) :-)

Ja syt ivei!!!!
Håper dere blir fort frisk, og at uken går fort

Masse god bedring til dere begge to! Håper uken går fort og bra :) Her er det lov å syte vet du :) 

Uff, stakkars deg og lillemann! Håper han blir frisk snart, det kan være ille nok å være alene i noen dager, om dere ikke skal være syke i tillegg...

Back
Topp