Kan eg spisa kaviar på sjevå?

Lovlybaby

Forelsket i forumet
Har såå lyst på kaviar, men det er jo laget av rogn.. trodde ikke me konne spisa rogn... Er det kanskje anderledes me kaviaren?

Vet ikke hvordan det er med kaviar, men all mat som ikke er varmebehandlet bør man være forsiktig med...Sier de...Men jeg har spist salami og forepølse siden graviditeten fant sted og de godkjente jordmor Torsdag forrige uke...

Søk litt på google "Graviditet og kaviar" så er det sikkert mange som lurer på det samme=)

Selv har jeg kjempe lyst på roastbeaf,men tør ikke=/

Gaaanske irriterende å ikke vite.. har så dårlig matlyst for tiden at når eg får lyst på kaviar så hadde d vert ypperlig mulighet t å fått i meg ei sjeva...

Spis og kos deg

Og det var som jordmor og sa: Norge er veldig god på mat, så faren er lite for at noe skal skje. Så ja, kos deg sier jeg og som har gumla på salami i 14 uker

Spis kaviar med god samvittighet! Du kan lese hva du ikke kan spise på matportalen.no :)

Jeg fikk beskjed av jordmor at kaviar ikke var noe farlig :) Men alt med måte, som med alt annet ;)
Kaviar spiser jeg vanligvis ikke da..... men nå har jeg dilla

Kaviar er det bare å spise! Står ikke noe om det på siden til matportalen :)

Men alt som matportalen ber deg holde deg unna, det spiser jeg ikke. Selv om om det ikke den helt store faren, så tar jeg absolutt ikke sjansen på å spise salami og morrpølse, selv om jeg har fryyyyyyktelig lyst mange ganger!

Minni skrev:
Kaviar er det bare å spise! Står ikke noe om det på siden til matportalen :)

Men alt som matportalen ber deg holde deg unna, det spiser jeg ikke. Selv om om det ikke den helt store faren, så tar jeg absolutt ikke sjansen på å spise salami og morrpølse, selv om jeg har fryyyyyyktelig lyst mange ganger!

Samme her :-)

Back
Topp