Kan dyr sense at noe er nytt med «ho mor»?

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Jeg er 4+5 (har ikke testet meg enda men er ikke i tvil). Åja, skal teste meg nå i helga:love017
Vi har ei gammel katt som IKKE er en kosekatt, ligger aldri på fang eller noe slikt. Igår kveld satt jeg under pleddet på sofaen og hvem kom på fanget? Jo, katta:wideyed: i to omganger lå ho på fanget/magen og koste i lang tid. Det samme skjedde jammen igjen nå ikveld. Da begynner jeg å lure: vet katta at noe vokser i magen? Noen som har opplevd lignende?

Svigerfar har en hund som vanligvis ikke er så interessert i meg, men som plutselig skulle passe på meg og gjerne ha hodet på magen. Dette var et par dager etter ikm, hadde fått negativ test på ikm. Dro rett på apoteket, fikk 2-3 på digital [emoji16]

Dyrene kan definitivt sense slike ting, tror de merker at kroppen våres er i forandring også, mulig vi lukter annerledes også :p

Absolutt! Vi lukter annerledes. I tillegg har mange av dem bedre hørsel enn oss, så om de ligger helt inntil kan vi etter hvert også høres annerledes ut. Forrige svangerskap var hannhunden vår utrolig klengete på meg, hodet i fanget eller på magen helst. Tispa kunne ikke brydd seg mindre, så det er forskjell fra dyr til dyr hvor mye de lar seg påvirke og.

Sniker litt[emoji4] Katta til svigermor kom å la seg på fanget mitt når jeg var gravid med førstemann. Må legge til at jeg er allergisk mot katter og jeg pleide aldri å kose med han eller ha han på fanget. Var i 1 trimester da.

Back
Topp