Kan dyr gå igjen??

Markmusa

Gift med forumet
Jeg ble litt inspirert av Lillezilje [;)]

Jeg er veldig usikker på om jeg tror på sånt egentlig. Jeg tror det ikke, men ser muligheten for at jeg tar feil [8D] Grunnen til at jeg spør er at jeg synes jeg ser noe som farer langs gulvet mellom kjøkkenet og gangen, jeg synes det minner om ei katte. Jeg tror selvfølgelig at det er synet som spiller meg et puss, men jeg blir jo usikker da ettersom jeg har sett det så mange ganger. Jeg har ikke turt å ta det opp med noen for at jeg er redd for svaret jeg vil få [8D] JEG ER HUSREDD.... hehe...

Er det noen som har hatt lignende opplevelser eller hørt om noe sånt før? [8|]

Dytt [:)]

[:)] Ja, de kan vel henge igjen på samme vis som mennesker
Noen bekjente har rett som det er problemer med å lukke døra etter seg, som om hunden følger hakk i hæl.
I tillegg hadde barnebarnet, som kom til et par år etter hunden var død, fortalt bestemora at han hadde snakket med den store svarte hunden..

Ja de gjør det!

Har bodd tidligere der en dyrebutikk var før. Og det var vel første gang jeg "så" dyr.
Jeg holdt på å få en kanarifugl mid i fleisen, måtte dukke unna og snudde meg, men da var den borte..
I tillegg til fuglene som ofte fløy over hodet, hoppet det en kanin, noen hamstrer + et marsvin som jeg neste fikk hjerte stopp av, da jeg holdt på trå rett på den... [:-] snodige greier.

Der jeg bodde før var det en katt som alltid skulle stryke seg opp etter leggen min da jeg ammet på soverommet mitt.

Sjønte ikke i begynnelsen helt va ungene snakket om tidligere ,da de lekte ofte "med" hund og katter, for de lekte også med sine bamser samtidig...
Helt til jeg for ikke lenge siden, snublet i en bitteliten hvit hund som var på tur i stor fart ut av leiligheten min, da jeg gikk inn. Nå har vi ikke sett ham siden...

nei det tror jeg ikke

En klarsynt man påsto at sønnen min ble skremt av en hund i den gamle leiligheten vår når han var mindre og hylte når vi satte han på gulvet[&:]

Dyr kan gå igjen!

Hunden til mormor og morfar tusler i gangen.

Og farmor og farfar sin hund kan fremdeles høres når ho løper opp trappa og skraper på soveromsdøra.

jepp, det kan de.. har ofte kontakt med min avdøde katt, merker noen ganger at han kommer opp i sengen.

Losby...med lørenskog eller no slikt på østlandet, litt utenfor oslo??
Vi sov nemlig en natt på losby gods her for en stund tilbake da vi hadde oss en liten tur på ikea...
ORIGINAL: et_lite_vesen

En venninne av meg holder til på et atelièr, og der har mange hørt mjauingen og sett skygger som ligner på katter rundt omkring. De har funnet ut at for mange tiår siden bodde det ei dame der som vi i disse dager ville kalt "kattedame". Hun hadde maaange katter, og det er visstnok disse som går igjen. Atelièret ligger forresten på plass som heter Losby - et område med mye åndelig aktivitet fra før.

Back
Topp