Kan du tyde drømmer?

Dollface

Forumet er livet
VIP
I natt drømte jeg at jeg hadde to hus... om vi var i en prosess der vi flyttet fra et til et annet vet jeg ikke, men begge husene var mine...
I det ene hadde vi fest, og underveis i festen ble det antent noen småbranner som vi slukket (trodde vi..).
Vi dro på byen, men drømmen inneholdt lite av dette, for i neste "øyeblikk" fikk vi beskjed om brannen..
Videre dro vi til det andre huset - som da også brant og var nesten brent ned...

Fikk forøvrig skikkelig flashbacks til drømmen i dag da jeg kjørte med vinduene oppe og kjente brannlukt...

Noen som har en formening om hva drømmen kan bety?

Hus :

Er huset i dårlig stand kan du enten få høre om en død slektning eller venn, du kan også oppleve krangler i familien. Et hus som blir revet eller er tomt symboliserer en tapt mulighet eller et ødelagt forhold. Er det i god stand vil du få det bra. Et gammelt hus betyr at du vil få igjen en gammel venn eller kjæreste. Hvis huset var nytt vil det symbolisere økonomisk sikkerhet. Et hus som blir bygd betyr uventet fortjeneste. Kjøper du et hus vil du få et kort kjærlighetsforhold. Selger du et hus vil du slippe ansvar. Du må se på alle symboler for å få den fulle meningen.

Brann :

Betyr i de aller fleste tilfeller følelser. En bygning som brenner kan bety at noen trenger din hjelp. Slukker du en brann vil du komme over dine problemer, eller følelsene for noen avtar. Blir du brent kan dette bety uhell. Stirrer du inn i en peis kan du oppleve noe romantisk eller lidenskapelig. Ellers kan en brann symbolisere entusiasme, dristighet, ødeleggelse, selvsikkerhet, kreativitet, eller fare. Hvis du drømte du tente på noe av verdi må du se på ordet brannstiftelse.

Brannstiftelse :

Dette symboliserer oftest at ting vil snu seg til det bedre, men det kan også bety at du må kontrollere temperamentet ditt bedre.

Fest :

Det kommer an på hvordan du likte deg på festen, og hva du så der. Man kan allikevel si at generelt vil en fest bety en gledelig hendelse.

Fant disse på drømmetydning.no :) Husker du flere symboler så kan du finne hva de betyr der, og sette sammen selv meningen med drømmen til noe som virker logisk for deg. Har drømt flere drømmer som jeg virkelig har lurt på, men blitt nesten skuffet over hva det har betydd, for har liksom bare betydd noe jeg allerede vet . F.eks hva jeg må passe meg for, advarsler om at jeg f.eks må ta det med ro eller passe meg for ett eller annet,hvordan jeg har det for tiden osv.

Back
Topp