Kan du trylle bort bekkenplagene mine?

cheese

Forelsket i forumet
Vræææææææl, har begynt å kjenne bekkenet, og det er ubehagelig[:@][:@]

kan noen sende over tryllestøv, slik at disse "herlige" plagene kan pelle seg til helgoland bortevekk fra meg[:D][:D]

de kom snikende for et par dager siden, og har blitt mer og mer PLAGSOM......og det hjalp ikke så mye kanskje å være så aktiv på jobb i bhagen med gullungene mine[:D][:D]

tralalalalalallalaa, er det sytehormonene mine som gjør seg gjeldende her tro[:D][:D][:)][;)]

jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg, tralalalalalalalalalla....

nå spise en banan....

snakkes

Plagsomt ja! Hvis du bare har "litt", må jeg bare få foreslå akupunktur! Hadde ikke stor tro på det, men hjalp meg faktisk forige svangerskap! [:)]

Dilla på banan du og? [:D] Rett fra kjøleskapet!

ja, jeg har kanskje litt, sliter med å gå i perioder, men så går det bedre....går litt opp og ned[&:]

thihi, tja, banan, er godt det, men har liksom ikke helt fått dilla på noe spesielt....det er litt vanskelig når jeg har ligget sjuk i 5 uker med svangerskapskvalmen og hele pakka, og har begynt nå og komme meg litt på bedringens vei...bananen og to vaffelplater har liksom vært middagen min idag[:D]

menmen, skal tenke akkupunktur framover ja, skal vurdere det...takk for tipset[:D]

Back
Topp