Kan du sykle?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Ser på luksusfellen. Hun hadde ca 1,2 mil til jobb og måtte kvitte seg med bilen og kollektiv tok 3 timer en vei. Så da satte de på henne en sykkel for å se hvor lang tid det tok ift kollektiv. Og hun klarte nesten ikke sykle. Trodde alle voksne kunne sykle jeg.....

Last edited:
Kan å sykle ja, men lenge siden sist :p

Kan sykle ja, men har ikke sykla siden jeg var 16-17 år gammel så hadde sikkert vagla litt jeg også første meterne :p

Ja, jeg kan sykle, men ikke gjort det så mye de siste årene

Ja, jeg kan å sykle:)

Kan sykle. Er en stund siden da. Men kommer da raskt tilbake i rytmen så :p

Kan sykle ja, men har ikke sykla siden jeg var 16-17 år gammel så hadde sikkert vagla litt jeg også første meterne :p
Hun her vaglet, skalv og sjanglet hele veien... Var sikker på at hun skulle tryne.

Ser på luksusfellen. Hun hadde ca 1,2 km til jobb og måtte kvitte seg med bilen og kollektiv tok 3 timer en vei. Så da satte de på henne en sykkel for å se hvor lang tid det tok ift kollektiv. Og hun klarte nesten ikke sykle. Trodde alle voksne kunne sykle jeg.....

1,2 km og 3 timer kollektiv reise?? ;)

kan sykle ja. Har jobbet sammen med folk som ikke kunne sykle og som dermed måtte gå rundt i stedet for... (jobbet i hjemmesykepleien og vi syklet pga korte avstander)

Hun her vaglet, skalv og sjanglet hele veien... Var sikker på at hun skulle tryne.
haha, uffda, stygt å le men :p Trodde faktisk at de fleste kunne sykle ja, de sier jo alltid at hvis man en gang har lært det kan man det alltid :p

1,2 km og 3 timer kollektiv reise?? ;)

kan sykle ja. Har jobbet sammen med folk som ikke kunne sykle og som dermed måtte gå rundt i stedet for... (jobbet i hjemmesykepleien og vi syklet pga korte avstander)
Sikkert bytte mellom busser og lang ventetid fordi de går sjelden.

Har aldri tenkt over at voksne ikke kan sykle, ble litt overrasket. Skjønner at ikke alle er resere altså, men sykle rolig avgårde liksom.

haha, uffda, stygt å le men :p Trodde faktisk at de fleste kunne sykle ja, de sier jo alltid at hvis man en gang har lært det kan man det alltid :p
Ja og jeg trodde alle lærte det som barn. Og at man da kunne det ja.

Mulig hun har noen fysiske problemer med kroppen som gir henne dårlig ballanse da (feks svake stabiliseringsmuskler), og kanskje litt "pysete" i tillegg.
Var ikke meningen å gjøre narr av akkurat henne, ble bare veldig overrasket, så måtte høre om det er flere voksne som ikke kan sykle. Var av oppfatningen at alle kunne det.

Kan - som i innehar evnen til å holde balansen og forflytte seg på ein sykkel.
Kan ikkje - som i eier ikkje kondisjon til å sykle i annet enn nedoverbakker. :p

Jeg kunne det i alle fall sist jeg prøvde :P

Ja det kan jeg. Før minste kom syklet jeg nesten hver kveld:)

Sikkert bytte mellom busser og lang ventetid fordi de går sjelden.

Har aldri tenkt over at voksne ikke kan sykle, ble litt overrasket. Skjønner at ikke alle er resere altså, men sykle rolig avgårde liksom.

Kan jo gå 1,2 km på noen minutter da...

Back
Topp