Kan du si din mening?

Tuppelura92

Glad i forumet
Hvis du skulle kjøpe deg en liten leilighet, veldig koselig og lys. Alt hadde vært veldig oppdatert og fint. Og du naturligvis ville ha en sånn leilighet. Men det er spikerhull overalt på veggene. Hadde dere tenkt at det ikke gjorde noe, og at du ønsker jo uansett å male den fargen du ønsker selv?

Altså saken er at jeg bor i denne leiligheten nå, og de selger veldig fort, for mange ønsker akkurat disse. Men det er veldig mange hull i veggene etter ting som har hengt på veggen. Men vi tenker å selge, og vet ikke om det er noe vits at vi sparkler og maler alle veggene hvite? For tanken streiket oss jo, at det første vi gjorde når vi flyttet inn var å male hele leiligheten grå :P

Jeg tenker slik som deg. Folk flest henger jo opp litt bilder o.l selv også. Jeg personlig hadde ikke tenkt over litt spikerhull på en visning, det er så fort gjort å gjøre noe med om man eventuellt vil det.

Nei, når jeg er på visning er det ikke det jeg ser mest på.

Jeg hadde heller ikke tenkt på det.. Hvis ikke det hadde vært ekstremt mye da.. Som man måtte gjøre noe med..

Jeg hadde heller ikke tenkt på det.. Hvis ikke det hadde vært ekstremt mye da.. Som man måtte gjøre noe med..

Signerer denne... hvis det er så ille at fokuset blir på det, så hadde jeg tenkt at det hadde medført ekstraarbeid for meg... og det er ikke jeg ute etter... men alt er relativt. Kommer helt ann på hvor mange hull det er.

Det er kanskje 30 hull i den lengste veggen, også noen på alle andre veggene :) for føler jo at det er bortkastet å sparkler og male veggene før jeg selger hvis det egentlig ikke er noe vits :) men vil ikke bare sparkle heller :P

Det er kanskje 30 hull i den lengste veggen, også noen på alle andre veggene :) for føler jo at det er bortkastet å sparkler og male veggene før jeg selger hvis det egentlig ikke er noe vits :) men vil ikke bare sparkle heller :P
Jeg tror ikke det har noe å si for verdien av leilighet eller salg egentlig..
Hverfall ikke viss det er det eneste som må fikses i leilighetene.

Det er kanskje 30 hull i den lengste veggen, også noen på alle andre veggene :) for føler jo at det er bortkastet å sparkler og male veggene før jeg selger hvis det egentlig ikke er noe vits :) men vil ikke bare sparkle heller :p

Jeg hadde lagt merke til det... men spørs hvor mye man egentlig gidder å bry seg om sånt da.

Enklere å spikre fast panel :P

Hvis det bare er små hull så og ikke at det er gips med sånne plugger og greier

Me kjøpte eit hus med over 10 000 spikarhull!! :P
Men det skal og seiast at me fekk huset for 250 000kr under takst, det var heilheten og da hjalp ikkje spikarhulla noko :P

Jeg har helt angst for slikt. Dessverre ville det for meg vært en grunn til å ikke by det meste jeg kan, men tror ikke andre bryr seg. Jeg er veldig kresen :p

Me kjøpte eit hus med over 10 000 spikarhull!! :P
Men det skal og seiast at me fekk huset for 250 000kr under takst, det var heilheten og da hjalp ikkje spikarhulla noko :P

Shit! Hvordan fikk dere til det??

Sent from my iPhone using BV Forum

Shit! Hvordan fikk dere til det??

Sent from my iPhone using BV Forum

Ein eldre mann som budde aleine etter å ha mista kona si. Dei var samlarar og samla på ALT! Dei hadde ikkje behandla huset bra, og ikkje orka han å gjera stort heller. Når me kom på visning (privat) var det møkkete, støvete og var overfullt. Til og med doen var full i drit... Budde først 350 under takst, gjekk opp 100 og sa at det var det. Megleren gjorde alt han kunne da huset hadde vore på markedet i 3 mnd uten bud. Da fekk med det :)

Tusen takk for svar alle sammen :D vi får se hvordan vi gjør det, planen var egentlig å bo her noen år til, og legge panel på alle vegger. Men hvis vi ikke skal bo her så lenge mer, så vil jeg ikke pusse opp hele kåken her, det blir for dyrt i forhold til hva vi får igjen :(

Back
Topp