kan du pushe meg tilbake til

monicabebe

Forumet er livet
styrketreningen?

Jeg har fått så dilla på¨å løpe at alt jeg driver med er det for tiden. Er ute de dagene jeg har tid og ork (4-6 ganger i uka), men jeg må trene styrke også.

Så ja...push meg litt til å trene 30 ds i kveld da!!!

eh.... jeg er ikke den rette til å pushe føler jeg - som har falt av treningslasset fullstendig [8D]

ORIGINAL: lenemor

eh.... jeg er ikke den rette til å pushe føler jeg - som har falt av treningslasset fullstendig [8D]

Kanskje vi skal pushe hverandre da? Ser jo at du sliter med knær og bekken, men kanskje noe vanngym kunne være aktuelt?

Huff.. jeg må ta det rolig og ikke gjøre noe hver dag! Hoftene og bekkenet er ikke helt med på det!
Styrketrening.. hm..[8D][:D]

Heier på deg monicabebe :-)
Her går det mest i syrketrening, har kjøpt meg vekter.Kan annbefalle det som et alternativ.
Jeg bruker fettburning til kari J som har eget styrketreningprogram

ORIGINAL: silje a

Her går det mest i syrketrening, har kjøpt meg vekter.Kan annbefalle det som et alternativ.

Hvor finner du det hen Silje?

Jeg har først løpt 1.2 mil opp og ned til Lilloseter, og så tok jeg jammen meg nesten hele 30ds, level 3. Så takk for at dere heiet!!!

Satser på å holde koken på styrketrening også nå!

Jeg har vekter, Silje a. Trenger bare litt motivasjon for å gjennomføre programmet, hehe

ORIGINAL: Actrine

ORIGINAL: silje a

Hvor finner du det hen Silje?

Jeg har den på dvd, denner der det

Back
Topp