Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg leser underveis, så foreløpig kan jeg ganske mye om det som skjer fram til uke 9-10, og veldig lite om alt som kommer etterpå. Er enda mer grønn på det som skjer etter fødsel, og det er vel kanskje dét jeg egentlig burde forsøkt å sette meg inn i
Jeg husker med første, så var jeg forberedt på nesten alt frem til fødsel og hadde jo prøvd å lest litt om amming osv. Men det jeg ikke hadde peiling på, som jeg ikke hadde lest noe om og ingen hadde fortalt meg var feks etterrier og sammentrekningen og hvor vondt det var, det tok meg helt på sengen!!
Wow, dette ante jeg ikke! Takk for informasjonen! Det er så typisk at en blir overraska der en ikke har satt seg inn i ting på forhånd. Greit å vite om alt son gjør vondt, tenker jeg!Jeg husker med første, så var jeg forberedt på nesten alt frem til fødsel og hadde jo prøvd å lest litt om amming osv. Men det jeg ikke hadde peiling på, som jeg ikke hadde lest noe om og ingen hadde fortalt meg var feks etterrier og sammentrekningen og hvor vondt det var, det tok meg helt på sengen!!
Greit å vite på at du gjerne ikke kjenner etterriene og jeg merka ingenting etter ungen var ute, men hører at det kan bli verre med nr 2 osv. Men ikke dumt å forberede seg på at det kan gjør vondt med etterrier!Wow, dette ante jeg ikke! Takk for informasjonen! Det er så typisk at en blir overraska der en ikke har satt seg inn i ting på forhånd. Greit å vite om alt son gjør vondt, tenker jeg!
Jeg synes ikke det er merkelig. Forrige fødsel synes jeg var kjempefin. Jeg sa til min samboer etterpå at jeg kan ta 10 fødsler til istedenfor en graviditet. Så det å føde kan være en kjempegod opplevelse.Mja.. Etter å ha prøvd i lang tid kan jeg sykt mye om det å bli gravid, men ikke like mye om selve svangerskapet og fødsel Har mange venninner som har født både en og to ganger de siste årene, så jeg har fått vite en del gjennom dem og leser meg selvsagt opp på svangerskapet. Fødsel har jeg ikke tenkt på enda, annet enn jeg gleder meg til å føde! Kanskje litt merkelig, men..
Ååh, så kjekt å høre! Hørt om flere som har gode opplevelser med en fødselJeg synes ikke det er merkelig. Forrige fødsel synes jeg var kjempefin. Jeg sa til min samboer etterpå at jeg kan ta 10 fødsler til istedenfor en graviditet. Så det å føde kan være en kjempegod opplevelse.
Jeg hadde ikke lest meg opp på fødsel, men jeg hadde lest mye om alt som skjer etterpå. Det var jeg egentlig glad for, jeg hadde ingen forventninger til fødselen annet enn at det kom til å bli kjempevondt
Sånn var jeg og. Mester i å videreformidle informasjonJeg har lest veldig mye (litt for mye?) i det siste, o kjæresten er lei av all infoen jeg prakker på ham . Førstegangs gravid her ja. Vil vite alt!