kan du hjelpe meg??

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
jeg lurer fælt på om det er 3D og 4D jeg får når jeg skal på ultralyd i uke 12 for å sjekke avvik, down syndrom ol....???
Jeg betaler liksom 1200,- for det her på volvat... om det er svart hvitt da syns jeg det er dyrt!!!

Noen som vet???[:)]

januar10: 500,- var billig!! [8|] skjønner ikke hvorfor jeg må betale 1200,-..... er du medlem av den klinikken du var på kanskje?? [;)]

S.reve: ja, det bør være 3D og 4D, hvis ikke er det sabla dyrt!! [:-] tror jeg ringer på mandag for sikkerhets skyld[;)]

jeg hadde tidlig ul i uke 10+4, på Volvat i Fredrikstad. Skulle også sjekke at den var frisk og fin.
Det de kunne se var kroppen, at den hadde armer og bein, og rett størrelse, + hjerteslagene.
Downs synes ikke på ul, og man får kun tilbud om å sjekke det hvis man er i en "risikogruppe", det er damer over 38 år. Da må de ta prøve gjennom magen og inn på babyen, tror jeg. Man kan ikke bestemme å sjekke det selv, selv om man vil betale for det... Det sa hun legen på volvat hvertfall.
Min ul der kostet 830 kroner.

ORIGINAL: Trallemor

jeg hadde tidlig ul i uke 10+4, på Volvat i Fredrikstad. Skulle også sjekke at den var frisk og fin.
Det de kunne se var kroppen, at den hadde armer og bein, og rett størrelse, + hjerteslagene.
Downs synes ikke på ul, og man får kun tilbud om å sjekke det hvis man er i en "risikogruppe", det er damer over 38 år. Da må de ta prøve gjennom magen og inn på babyen, tror jeg. Man kan ikke bestemme å sjekke det selv, selv om man vil betale for det... Det sa hun legen på volvat hvertfall.
Min ul der kostet 830 kroner.

når jeg bestillte time sa jeg at jeg ville sjekke down syndrom og evt. avvik.
da sa hun en time, å den passet. så tror nok det er derfor jeg skal dit?? [8|]

jeg bare spør jeg... [8D]
joda, er hjemme side, men står ikke om det er 3d eller hva det er...

ORIGINAL: Sikon

Men er jo flott om de gjør det da [:)] Var inne å så selv, og det var dårlig opplysninger syns jeg.
vi skal på 3D på medicus i Trondheim senere i svangerskapet, der bet man 1350,- for 3D. Ordinær UL koster 800,-

ja, veldig dårlig opplysninger!! [8|]
koster ordinær ul noe?? trodde det var gratis jeg [:-][8D]

Back
Topp