Kan du førstehjelp?

M

Moderator Steffen

Guest
Har du tatt noe kurs i førstehjelp til barn? Er det lenge siden, eller er kunnskapen fersk? :)
Kunne du tenke deg å ta et kurs, om du fikk anledningen?
 
Jeg kunne trengt en oppfriskning ja.
 
Jeg ville gjerne gått på kurs!

Ville følt meg tryggere i situasjoner som keg nå gjerne ikke er så trygg. Så vi sksl se hva tilbud det er for det slik at jeg og samboer kan gå sammen!
 
Har gått kurs og nylig fått oppdatering i dette :) Trenger dette i jobbsammenheng.

Røde Kors har bl.a gratis kurs i førstehjelp rundt omkring - som også omhandler førstehjelp for baby/barn.
 
Skulle gjerne gått kurs, selv om jeg har lært det meste før. Det er noen år siden, og lite spesifikt på barn/baby
 
Har gått kurs og nylig fått oppdatering i dette :) Trenger dette i jobbsammenheng.

Røde Kors har bl.a gratis kurs i førstehjelp rundt omkring - som også omhandler førstehjelp for baby/barn.

Så bra! Det er jo et veldig godt tips, for de som ønsker litt oppfriskning :)
 
Til voksne kan jeg, men føler meg ikke sikker nok mtp barn, så skulle gjerne ha hatt et kurs på det :)
 
Jeg føler meg trygg nok ifht barn og voksne, men førstehjelp for spedbarn vil jeg gjerne lære litt mer om...
 
Jeg jobber jo som akuttsykepleier, men akkurat spedbarn føler jeg meg ikke 100% trygg på. Men har i det minste en mann som underviser en del på fagdager på jobb i akkurat dette.
 
Husker de viste det på god morgen norge litt etter at vi fikk første (slutten av 2015) - men kunne nok trengt en refresher
 
Back
Topp