Kan du denne??

FRK John Deere

Forumet er livet
Først av allt må æ få si dæ, æ e gla i dæ
gla at du finnes å att du e her hoss mæ no
æ har en følels av sommer, hver gang æ veit at du kommer
alt det som bor i mæ si æ e gla i dæ

det e så mange fine melodia, ... ååååå så ???

Blir gal!! Husker ikke hvem som hadde den, eller mer av teksten.. noen som kan hjelpe[8|]

om det å vær glad i, om det å bry sæ om. men noen syns nok det er tid førr andre tema, men sånn ble min sang da æ hørte at du sku kom....

var det jeg fant v hjelp av google.. men ingen artist eller noe.. ikke sikker det er forts. på teksten heller..

tror ikke jeg har hørt sangen..

Tror ikke det er unit five nei... tror bare det er et lokalt band, husker søstra mi digga den....[8D]

ORIGINAL: slisabeth

Hans Inge Fagervik da?

Ser han har en sang som heter gla i dæ, og dialekten kan jo stemme. Aldri hørt om fyren jeg altså, men husker sangen, tror det er 20 år siden jeg hørte den...[8D]

Hans Inge Fagervik da?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D][:D][:D][:D]

Tusen takk!! Fant hele teksten å gud TUSEN TAKKK[:D][:D]

Husker bare litt av teksten, vi sang den når jeg gikk i barnekoret for 17 år siden kansje[:-]

ORIGINAL: Monsoon

Hans Inge Fagervik da?

Ser han har en sang som heter gla i dæ, og dialekten kan jo stemme. Aldri hørt om fyren jeg altså, men husker sangen, tror det er 20 år siden jeg hørte den...[8D]

Er ikke det han mannen som reiste rundt på ungdomsskolen og videregående, rock mot rus eller noe. Det er sikkert 20 år siden jeg hørte den også, samme mannen som sang : Farvel, Marita...?Tror jeg.

Ser han har en som heter Farewell Marita, så det er sikkert  han det ja [;)] Det var og et opplegg ja... vi trøndere hadde jo politiets magaband, med " er ikke tøft å være død og"

Tror vi sier mysteriet er løst? [:)][;)] Han har iallefall en sang som heter Gla i dæ, og det tror jeg sangen het altså...

Back
Topp