Kan du danse?

tingeling1

Forumet er livet
Ser på Skal vi danse, og ble litt inspirert [8D] Kan du danse? Mener ikke nødvendigvis sånn som på tv da, men sånn at du kan danse med andre på julebord og i bursdager og sånn....

HAHAHA den kan jeg ikke svare på tror jeg [8D] Men jeg elsker å danse og jeg danser NON STOP når jeg er ute på byen[:D]

Jeg kan overhode ikke danse....da tenker jeg på pardans.... Ute på byen danser jeg [:D]

Pardans kan jeg [:)] Men blir jo aldri til at man får gjort det da [8|]

Sist jeg prøvde meg kunne jeg pardansing sånn noenlunde greit men nå er det blitt en del år siden så ejg vet ikke[8D]

danser som en gal når jeg er ute ute..
men pardans er det nok verre med, litt innabords, så går det vel greit det også.. men elegant er det ikke[8D]

Danser ALDRI ute på byen, og danser ALDRI alene!!!!! Og hvis jeg gjør det, så håper jeg at noen ringer ambulansen, for da har jeg fått noe suspekt i drinken[&:][8D]

Men danser ofte sammen med gubbeluren eller andre menn, ELSKER å danse swing!!! Drømmer om swingkurs! [8D][:D][:D]

Dere må komme hit på bygadans!! Da får man svinga seg med skikkelige mannfolk!!![:D][8D]

Jeg liker å danse, både alene og med mann... Men hvor flink jeg er...[8D]

[:-] dansimg og dansing, meeen gjør d ja! pardans er jeg dårlig på, eneste er litte swing[;)]

jeg danser masse på byen , vet ikke om jeg er så flink, synes jeg var ganske flink før.. [:D][8D] pardans har jeg ikke så mye erfaring med, jeg blir som regel veldig flau av sånt[:D][8D]

pleide og være ganske så god på sånn dirty dancing på byen da..teller det som pardans?[8D]

har prøvd meg på å danse sånn vals greier i bryllup o.l men har følt meg ganske rar da egentlig.. passer ikke helt for meg[:D]

Back
Topp