Kan din baby sitte alene??

Trultan

Gift med forumet
Snuppa mi har vært så rask med å rulle fra rygg til mage. Og nå åler ho fremover. Prøver litt på kne. Men er så fornøyd på gulvet og har blitt stopp.

Då dröjer det säkert inte länge förens hon sätter sig :) Här hade vi också en som trivdes med o ligga på mage o för nån vecka sen så lärde han sig o dra sig framåt(innan var det bara runt i cirklar o bakåt) sen lärde han sig o stå på knä o gunga lite sen nu i fredags så satte han sig för första gången o nu gör han det hela tiden..Gick jättefort bara han kom på hur man gjorde

Her har minin vært tidlig til å krabbe (6 månedersdagen) og å stå (før han var 7 måneder), begynte endatil å klatre før han lærte seg å sette seg opp selv. Nå er det vel kanskje 2 uker siden han lærte å sette seg opp og nå sitter han som bare det [:D] Så svaret på spørsmålet ditt er ja [;)]

Her er det nesten det samme. Ruller og kryper forover, dytter seg med hendene, får opp romåa og magen, men har ikke brukt hendene ennå. Tror det er like ved hjørne før han skjønner at det den beste måten.
Han setter seg ikke opp. av og til ser jeg han ligge på siden for da skal han egentlig begynne å dra klærene og dra seg oppover,men han har ikke begynt med det.
Han sitter fint når jeg setter han opp(med støøte), men det er jo ikke poenget:)

Ja ja, alt i sin tid:)

hun sitter en god stund på rompa alene, men setter seg ikke opp selv enda.

han kan sitte alene, men setter seg ikke opp selv [:)]

ORIGINAL: siljekr

han kan sitte alene, men setter seg ikke opp selv [:)]
Samme her.

ORIGINAL: mo9ka

Han sitter leeenge selv, og har gjort det et par mnd. snart, men setter seg ikke opp selv.

samma her [:)]

ORIGINAL: jeb

Han sitter hvis jeg setter han opp, men kommer seg ikke opp i sittende stilling på egen hånd. [:)]

Sitter veldig stødig. Klarer å sette seg opp om han går opp på kne og vipper på siden, men tror ikke det er så veldig bevisst selvom det skjer en del ganger. Har satt seg opp "riktig" en gang[;)]

Jepp sitter alene ja. Setter seg opp også.

ORIGINAL: Trultan

Snuppa mi har vært så rask med å rulle fra rygg til mage. Og nå åler ho fremover. Prøver litt på kne. Men er så fornøyd på gulvet og har blitt stopp.

Er akkurat som snuppa her det [:D] Hu sitter ganske bra hvis jeg setter hu opp, men siden hu ikke setter seg opp selv så lar jeg hu ikke sitte noe særlig. Hu er vedig ivrig på å prøve å komme seg opp på knærne nå da, så det kommer vel om ikke så lenge [:D]

ORIGINAL: Cookiemonster

Han setter seg ikke opp selv enda, så da blir det ikke noe sitting her i hus[;)]

Sitter selv men klarer ikke sette seg opp.. [:)]

nei, småen kan ikke sitte alene..han bare vipper bakover eller til siden.
Han har ikke tid til å lære seg det engang[:D] er å reise seg på kne som er den store tingen nå for tia[:D]

sitte sjøl, men komme seg ikkje opp alene. men legge seg som regel ned på magen itte hu har såde, kveltre sjelden [:)]

Klarte nettopp på torsdag og sette seg opp selv  [:D] 
Så NÅ får hun endelig lov å sitte så mye hun bare vil  [:D]  (har kun fått lov å sitte litt i fang og i tripp trappen mens hun spiste fram til da)

Back
Topp