Kan dette virkelig være mulig?????

Lili

Flørter med forumet
Jeg synes det er helt utrolig. Egentlig er det et mirakel. Ting pleier ikke å fungere på den lette måten for meg, synes jeg. Jeg får aldri noe "rett i fanget", jeg må alltid jobbe for å oppnå noe. Uflaks har jeg alltid. Har det det supertravelt en lørdag og må innom butikken bare for å kjøpe en melk kan du banne på at det er meterlange køer til alle kasser. Tipper jeg lotto vinner jeg ikke så mye som en 50-lapp engang.
Jeg har alltid vært redd for at jeg muligens ikke kan få barn heller, når vi først skal prøve å få barn er jeg sikkert steril - det er jo min flaks, det.
Så glad i barn som jeg er.
Da jeg nå i sommer ble gravid på første forsøk etter 10 års p-pille bruk trodde jeg ikke det var sant - kunne dette virkelig hende meg??? Men lykken var kortvarig, jeg spontanaborterte i 9. uke.. Typisk meg, tenkte jeg.
De siste par ukene har jeg vært veldig kvalm, daglig. Hadde jo hatt mine mistanker, men må jo bare smøre seg med tålmodighet.
Det har skjedd igjen; jeg testet positivt på en graviditetstest i morges!! På første forsøk etter sa`en!! Det er helt utrolig!
To klare streker! Nå håper vi at vi denne gangen kan få beholde vår lille spire, tar jo selvfølgelig ingenting for gitt enda.
Ingen skal få vite noe før etter 12. uke. Derfor er det så deilig å fortelle det til DERE - da får jeg sagt det til noen! :-)
Måtte bare dele det med noen!
Takk for at dere tok dere tid - ha en super tirsdag!:-)

Takk, **martine**!! Gratulerer til deg også!! Jeg ser du nylig har testet positivt du også?

Gratulerer!![;)]Tenker akkurat som deg,Lili! Føler jeg har uflaks med alt! Samme tenker jeg mht å kunne få barn.. "Typisk meg å ikke kunne få barn! Er sikkert steril!" Og slik tenker jeg enda ettersom ingenting har skjedd![&o]

Gratulerer så mye! Håper det går bra nå![:D]

Hurra, hurra, hurra!

så moro at det har klaffet så fort! Det går helt sikker bra denne gangen. Kos deg masse med graviditeten!

M

GRATULERER SÅ MYE

GRATULERER [:D]
kos deg [:D]

Gratulere så masse [:D][:D][:D]

Kathrine

Gratulerer, håper alt går bra!

Gratulerer!!! [:D]

Da fikk du vel som fortjent denne gangen da [:D] - med et raskt spirende frø mener jeg. Som jeg sier under her - det ordner seg for snille piker, og det tror jeg på... det er bare ikke alltid det ordner seg med en gang..[;)]

Gratulerer så utruli masse.. Æ trur mange kjenne sæ igjænn i akkurat d du skreiv.. I såfall, så må æ innrøm at hværtfall æ gjør d... Tjipt, men kanskje æ får ei spire en vakker dag (så snart som mulig) [:D] *håpe, håpe*

Men æ håpa at alt bi å gå bra me dæ, gratulerer atter en gång[:)]

Tusen takk, allesammen! :-)
Kunne klart meg uten denne kvalmen, men er ellers lykkelig!
Stor klem.

Gratulerer - skal krysse fingre og tær for at du får beholde denne gangen!

selv om du er litt uheldig i det daglige,tipper jeg mange misunner deg som har fått den fantastiske gaven av alle.å kunne få barn![;)]

gratulerer kjempe masse...håper du får et supert svangerskap.[:)]

gratulerer!!! [:D][:D]

Gratulerer så masse med graviditeten! Håper virkelig det går bra nå.
Skal krysse fingerne for deg.
[:D][:D]

Gratulerer så mye [:D]

Jeg spontanaborterte også i uke 9 nå i april, og måneden etter ble jeg gravid igjen og er snart i uke 28 [:)]

Så dette går nok bra for deg. Krysser fingre og tær [;)]

Lykke til [:)]

Så moro Lili[:)] Gratulerer så mye, og til lykke med svangerskapet[:)]

Back
Topp