Kan dette være utflod???

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
I går og i dag har det bare rent utflod som de påstår det er...
Når jeg gikk rundt i morgenkåpe i går rant det nedover bena mine, og i natt måtte jeg sove på håndkle for at ikke madrassen skulle bli våt.

Er det virkelig normalt med så mye utflod, og at det er helt vann konsistens på den?

Flere?

Jeg lurer på det samme..
Synts det renner litt vell mye til at det kan være utflod..

Da har jeg ringt til føden, og de sa at jeg skulle komme innover om jeg var usikker, men da måtte jeg ta med meg et brukt bind med en del av det jeg selv mener er fostervann[:-][8D]
Hun synes det hørtes litt mye ut hun også til bare å være utflod[8|]

Jeg sa jeg ville vente i noen timer å se an i løpet av kvelden, for vi bor et lite stykke unna.
Så da er det bare å vente å se om det blir det samme i natt også, da reiser vi nok innover[:)]

Takk for hjelpen da dere, hyggelige som vanlig altså[:D]

ORIGINAL: litla

Sniker litt her inne jeg også spirelire[;)]

Wow, så spennende da! Håper det er noe på gang!

Hihi, så moro litla[:D]

Ja, det hadde vært moro om det skjedde noe i morgen, men har jo ikke hakkurat så fryktelig mye vondter at det gjør noe...

Hvordan er det med deg? Har du mye kynnere og nedpress?

Ja har en del kynnere og nedpress, men har hatt det lenge uten at det har skjedd noe mer.. Så har ingen tro på at det blir noe marsbaby på meg! Prøver hardt å ikke håpe for mye at det skjer snart, for har en tendens til å tro at hver gang jeg kjenner noe, så er det noe på gang Og så er det jo aldri det! Hehe!

Veldig kjedelig å gå med denslags over lengre tid også da, blir jo lei og sliten..
Da skjer det sikkert når du absolutt ikke venter det i det hele tatt! Som for eksempel i morgen[:D]

Lykke til du også da, jeg har mere troa på deg enn meg selv[:)]
Du har jo faktisk kynnere å greier.. Tror jeg kan telle de jeg har hatt på 1 hånd jeg[8D]

Krysser fingrene for deg jeg[:D]

Back
Topp