Kan dette være normalt?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Har hatt skikkelig hodepine, veldig svimmel og helt syyyyykt trøtt og sliten i 3-4 dager nå... Svimmelheten oppstår ikke bare når jeg reiser meg fort opp,men er der sånn hele tiden...Paracet tar heller ikke knekken på hodepinen....

Er det greit og gå sånn? Eller ringe legen?

Jeg ville ringt legen, og fått sjekka blodtrykk og sånt! God bedring;)

Ring lege, så slipper du å lure!

Rudi83 skrev:
Jeg ville ringt legen, og fått sjekka blodtrykk og sånt! God bedring;)

Sign!

Har lest et på en gravidapp på tlf min at det er vanlig å få mer vondt i hodet ut i svangerskapet og at man kan ha det resten av svangerskapet. Men sikkert lurt å høre med legen og sjekke blodtrykk etc så du slipper å være bekymret. Jeg er også veldig trøtt for tiden og ikke minst ukonsentrert. Tror eksamen går til helvete så mye som jeg sover hver dag... Men men... Prøver å la være å ha dårlig samvittighet, er jo lillegull som vokser og trenger min energi ;) Svimmel har jeg vært hele svangerskapet, men ikke når jeg sitter helt i ro... 

jeg ville ringt lege eller jordmor for å få sjekket blodtrykk og urin.
Siden hodepinen ikke går over av paracet.Det trenger ikke å være noe, det er normalt å være sliten og å ha hodepine i svangerskapet.
men når den varer så lenge ville jeg sjekket for å være på den sikre siden og utelukke eventuell svangerskaps forgiftning

Ville absolutt ringt å fått det sjekket, det kan jo hente det er noe du kan gjøre noe med (utenom å ta tabletter)!

Jeg sliter med det samme, og det kommer fra bekkenet.. Jeg anstrenger meg så mye. pga  smertene og frykten for smerter at det 'spenner' seg helt opp til nakken og gir en tensjonshodepine. Har begynnt å trene og det hjelper litt, men det er det eneste.. Paracet har ingen virkning på meg heller tydeligvis..

Hadde litt som deg i det siste, og fikk beskjed m å ta jern tilskudd. Jeg valgte flytende jern fra sunkost, siden den ødelegger ikke lever osv så mye som tabletter. Og den hjalp! Uansett, ring lege først da ;)

Hadde skikkelig problemer med hodepine og svimmelhet jeg og, så begynte jeg å drikke mer vann og merka bedring på dagen. Nå jeg jeg kjempenøye med vann inntaket og hodepinen er helt borte Som flere sier kan det nok lønne seg å spørre en lege, men mer vann skader ihvertfall ikke å prøve, med mindre du drikker myyye fra før da

Håper du har vært i kontakt med lege.

Hodepine kan komme av så mye forskjellig. Jeg har slitt og sliter litt ennå med hodepine, ekstrem hodepine der bare Paralgin Forte hjelper, og min hodepine kommer av at slimhinnen i bihulene mine er så hovne og tetter igjen. Det er hormonelt og kommer til å gi seg etter fødselen. Hadde litt av dette sist svangerskap, emn var mye mindre plaget enn nå!

Hei takk for gode svar :)
Var på en klinikk igår, og sjekket BT. Ingen problem , heldigvis..
Hun trodde det kunne komme av at jeg ikke spiser så fryktelig mye..
Det sier seg jo egentlig selv,dum som jeg er..,
Fikk resept på 2 forskjellige vitaminer,hodepinetabl:)

Fikk også sett på lillejenta da <3 <3 det var veldig koooselig :)
Sovnet kl 21 igår, og sov til nå :) Trengte det hehe...Ha en fin dag jenter :)

så bra at du fikk sjekket det opp:) mye rart som skjer med de her gravidkroppene!
Håper det går seg til snart når du får i deg litt vitaminer og mat:)

vevina skrev:
jeg ville ringt lege eller jordmor for å få sjekket blodtrykk og urin.
Siden hodepinen ikke går over av paracet.Det trenger ikke å være noe, det er normalt å være sliten og å ha hodepine i svangerskapet.
men når den varer så lenge ville jeg sjekket for å være på den sikre siden og utelukke eventuell svangerskaps forgiftning

godt alt var i orden :)

Rikelig med drikke og hvile gjør susen her. 
God bedring<3

*TryllTryll* skrev:
godt alt var i orden :)

Rikelig med drikke og hvile gjør susen her. 
God bedring<3

Back
Topp