Kan dette være innenfor normalen? Blødninger

Hadde dere blødninger i svangerskapet?

• Ja

• Nei

Results are only viewable after voting.

Vårbarnet

Blir kjent med forumet
Gravid 8 uker på vei. Har stadige blødninger, uten smerter. Det har vært gjentatte episoder med helt friskt blod lignende mild menstrasjon. Var på UL for en uke siden etter første blødning i tro på gjennomgått SA, men hjertet banket da. Nå har det imidlertid holdt på i over en uke... Hva tror dere, har dere blødninger?

Jeg kan ikke svare deg :) men er normalt for mange å blø i svangerskapet. Har du tatt det opp med lege / jordmor?? Hadde bare mini blødning første svangerskapet.
Nå dette svangerskapet har jeg ikke blødd noe.

Jeg har hatt blødninger siden sist onsdag.Var på ultralyd samme dagen blødningene startet, men hjertet slo. Skal på ny ultralyd i morgen for å se om det fortsatt er liv. Jeg har hatt brunt blod i moderate mengder, men mer enn spotting.

Jeg har lest at når man opplever blødning så vil det gå bra med 50%, mens de resterende 50% vil miste. Dessverre er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente å se.

Har hatt blødninger i alle mine svangerskap, ikkje i dette enda(bare litt mørkt innimellom). Forgje svangerskap hadde eg to store blødninger, ein i uke 14 og ein i uke 16. Det var rødt friskt blod, kjente det bare rant... Var til ul og alt såg fint ut. Ul etter fyste blødning fekk eg beskjed om at han såg eit litt større hematom som mest sannsynlig kom til å tømme seg, og da ville eg få enda ein blødning. Dette stemte. Men lille frøkna ligger her å sover 10mnd gammel:-) Er aldri gøy med blødning i svangerskap uansett mengde og farge. Men er dessverre veldig vanlig å ha blødninger i svangerskap har eg fått beskjed om. Forventer egentlig at eg får blødning denne gangen og... Masse lykke til, håper dette går rette vegen!:Heartred

Jeg hadde blødninger i kortere og lengre perioder i forrige svangerskap. Gav seg da jeg var rundt 25 uker tror jeg det var. Nervepirrende og slitsomt var det i allefall. Men det gikk nå bra og har en herlig liten gutt som fyller 1 år i morgen ❤️

Back
Topp