Kan dette stemme? (ang.termin)

fomle 83

Forumet er livet
Min første tremin (menstermin) var  19. mai. pga. blødninger var jeg på ul og fikk ny tremin, 16.juni!!! Ble altså satt en mnd. tilbake.. Hvis jeg har termin 16. juni har jegtestet positivt tre dager etter jeg ble gravid...[&:] Fikk også veldig vondt i puppene, mens murring(typisk tegn på graviditet) tidlig.. (var  ikke det at jeg trodde jeg var gravid, for vi hadde  egentig ikke prøvd i det hele tatt)

Det jeg lurer  på er om andre har opplevd det samme og i tilfelle når fikk dere babyen?
Lurer så på om denne terminen kan stemm`?

Det var da veldig så langt tilbake du ble satt! Har selv opplevd å blitt satt tilbake nesten 2 uker (men min egen termin stemte best[;)]), men en måned syntes jeg hørtes mye ut!

ORIGINAL: Elimor

Det var da veldig så langt tilbake du ble satt! Har selv opplevd å blitt satt tilbake nesten 2 uker (men min egen termin stemte best[;)]), men en måned syntes jeg hørtes mye ut!

Ja synes også en måned var litt i meste laget... iallefall når jeg fikk tegn på graviditet før jeg egentlig skulle vært gravid i forhold til den nye terminen...

Håper veldig at den første terminen stemmer mest...Da blir det ikke så lenge å vente nå[;)]

nå ble ikke jeg satt så mye tilbake, men mens termin var 31 januar, ul sa 12 februar, å jeg fødte den 7 februar....

jeg har blitt satt 1 mnd tilbake med vesla..... eneste mulige svaret de ga meg på sykehuset var at da måtte egget mitt ha vært i dvale...
veit ikke helt om jeg tror på dette... å da testa jeg som deg meget tidlig var hos legen også meget tidlig av andre grunner å han sa jeg var gravid...

vesla blei født 2 dager før min ultralyd termin etter at jeg blei satt tilbake en mnd...

jævli irriterende det der...

det jeg satte spørsmålstegn ved er kan et befrukta egg faktisk gå i dvale?? men det sa de på sykehuset. blei pent sendt hjem fra ultralyd jeg fordi det var for tidlig med ordinær ultralyd...

Jeg hadde 2,5 mnd imellom mens-termin og UL-termin med sønnen min... Han er født 11 dager etter UL-termin.

ORIGINAL: *Meya*

Jeg hadde 2,5 mnd imellom mens-termin og UL-termin med sønnen min... Han er født 11 dager etter UL-termin.

Oi hallo.... da skal ikke æi klage asså....[:)]
Ho kommer vel når jo kommer[;)]

ORIGINAL: Elimor

sign, noe likninde skjedde meg, dersom UL termin skulle ha stemt på meg såå  var jg under 2 uker på vei når jg fikk positiv graviditets test hjemme og hos legen.. veit liksom litt nårtid jg hadde sex oxo.. såå jg mener ennå at den ikke stemmte, de sa de på sykehuset etter jg hadde fødd oddvar, han har ligge tia si åå vel såå de, hadde grønnt fostervann og lAAANGE negler..

ikke såå lett å bli kloke på de derre ul terminen.. hadde nesten krevd en ul til for å se.. deskagjo ikke vermulig å få positiv gravidietstest dersom man er 2 dager på vei...[8|]

Det er lenge å bli satt tilbake, men så lenge du ikke begynner å gå veldig over mens-terminen din, er det jo ikke noe å stresse for helt enda. Men om du gjør det, bør du mase litt på sykehuset, så de følger deg ekstra opp. Men baby kommer sikkert når den er ferdig. [:D]

Har opplevd akkurat det samme.
Da vi ventet Emilie hadde vi menstermin 23 mai. Fikk ul termin 20 juni[8|]
Emilie ble født midt i mellom, 7 juni.
De sa da  hun ble født at hun var født i uke 38, noe som stemte med ul termin,
Skjønner ikke helt hvordan det kan være så stor forskjell på ul termin og menstermin men........

ORIGINAL: rodstilk

Det er lenge å bli satt tilbake, men så lenge du ikke begynner å gå veldig over mens-terminen din, er det jo ikke noe å stresse for helt enda. Men om du gjør det, bør du mase litt på sykehuset, så de følger deg ekstra opp. Men baby kommer sikkert når den er ferdig. [:D]

Ikke alle babier kommer ut når den er ferdig, min gjorde det ikke. Hun kom ut 22 dager over mens termin og 14 dager over UL. Da var hun 4278 g og 55 cm lang. Hadde lange negler og misfarget forstervann.

ORIGINAL: Nnem

ORIGINAL: rodstilk

Ikke alle babier kommer ut når den er ferdig, min gjorde det ikke. Hun kom ut 22 dager over mens termin og 14 dager over UL. Da var hun 4278 g og 55 cm lang. Hadde lange negler og misfarget forstervann.

.."så lenge du ikke går langt over mens-termin", skrev, jeg. Jeg ble flyttet 16 dager, og jeg gir meg ikke dersom jeg begynner å gå på overtid fra mens-terminen. Men poenget var at dersom den stemmer, så kommer det sikkert baby i den tiden, det er jo ikke så vanlig å gå langt over. [:)]

Back
Topp