Kan det virkelig være min tur nå? :)

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Hurra (!), nå er jeg rimelig sikker på at noe skjer her, 5. dagen på overtid. Det begynte å murre godt i magen i går kveld samt den her hærlige rosa tegninga. Det tok sin tid før jeg faktisk trodde på at dette var rier for til nå har jeg ikke hatt en eneste kynner jeg kan ha kalt ubehagelig.
Men siden midnatt har jeg hatt tak som kommer ca hvert 10 min og varer en 15-20 sek, dem er helt overkommelige, men krever si pust og konsentrasjon. Nå får man bare håpe på at de tar seg opp og ikke forsvinner igjen ;) *spent*

Masse lykke til videre, får håpe det skjer noe mer snart slik at du får babyen din snart :)

Woho! Håper det har blitt kraftigere og lengre tak hos deg og at du får babisen din i løpet av dagen ;)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Tusen takk alle sammen. Her måtte jo riene stoppe opp da jeg sto opp tidlig i dag, men har sovet litt nå og er klar for å ut på tur for å "finne riene" mine igjen. Hmpf, utrolig unødvendig, får håpe de iallefall har modna saker og ting litt i det minste. ;)

Jeg gikk en god tur kvelden før jeg hadde en avtale om å bli sjekket om legen kunne ta vannet. Får håpe det hjelper deg, er verdt et forsøk. Lykke til :-)

Lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Whoho. Dem tok seg opp igjen ja, hatt fine tak som blir vondere siden 13 tia. Om ting ikke utviklser seg mye har jeg heldigvis overtidstime på sykehuset i morra, så får uansett sjekka hvordan ting ligger ann da ;)

Back
Topp