Kan det være???

Latterfrosken

Forumet er livet
Eggløsningen er tilbake etter så kort tid? Det ser sånn ut...
Positivt det da, for da er jo kroppen klar igjen... *håpe håpe*

Håpe med alt jeg har for din del... stoor klem[:)]

Bra for deg hvis det er det [:D][:D]

Kysser fingre og tær for deg! Lykke til[;)]

Ja de sier det er lett. Må nok vente litt til med prøvingen...hvertfall et par uker, så vi har vært til samtale på sykehuset... får svar på prøver og greier... *gruer meg*
men oppdatering får dere....[8D]

Har du tatt el test?
Mange blir ekstra frukbare etter en fødsel. Lykke til med prøvingen( det er jo så morsomt!)

Ja det kan nok tenkes at den er det da.. Tror det iallefal. Tar ikke så fryktelig land tid før kroppen er klar for ny baby [:)]

åh.. det hadde jo vært utrolig flott! *håper det*

Så spennende! Det kan jo være i gang igjen. Håper det da!

KLem, M

Åhhh jeg håper det for din skyld!!!Lykke til![;)]

Håper det for din del. Lykke til

Klem

Takk... (rødme litt) håper så inderlig at det sitter en spire før sommeren hvertfall... så kanskje kanskje vi har et lite nurk innen året er omme....

Det hadde jo vært supert, Jannicke.

Krysser fingrene for at systemet ditt er i gang igjen da!

Klem, m

ORIGINAL: jannicke T

Takk... (rødme litt) håper så inderlig at det sitter en spire før sommeren hvertfall... så kanskje kanskje vi har et lite nurk innen året er omme....

Er det noen her som virkelig fortjener en liten spire så er det du!
Ønsker dere all lykke!

ORIGINAL: Hilde-Anita

ORIGINAL: jannicke T

Er det noen her som virkelig fortjener en liten spire så er det du!
Ønsker dere all lykke!

signerer den. Lykke til [;)]

Det var jo bra. Håper det. Lykke til iallefall, når dere måtte starte å prøve igjen...

Dette hørtes bra ut Jannicke. Håper at dere får det til og klaffe snart og at dere får en liten en før året runder over i neste.
Lykke til vennen !
Klem

Back
Topp