Kan det være???

pillerill

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med billigstrimler?? Jeg tok 2 stk i dag. I morgenurin, på dagen for ikm. Begge disse ble svakt positive. Reaksjonen kom først etter det var gått 1 minutt, men før det var gått 3 minutter. Så er det meg da, som ikke klarer å stole helt på disse, men reaksjonen er der jo. Svake, rosa streker på begge to....... Får vel smøre meg med tålmodighet og ta en ny i morgen tidlig.
 
Nei, dumme meg ble så satt ut at jeg glemte å ta bilde før det var gått aaaaaalt for lang tid, Og da ble de sterkere, så kan ikke stole på de slik de var når jeg tenkte på det.
 
Men nå når de er tørket er de da rosa? D blir dem ikke m mindre du er gravid i hvertfall uansett om d er før eller etter tiden;)
 
Sånn var to av mine første
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    691 KB · Visninger: 50
  • image.jpg
    image.jpg
    813,7 KB · Visninger: 49
Mine ble svake rosa og på ikm så tok eg en digital og den lyste gravid ;)

babyjente 27 Juli ♡
 
Ja, de er fortsatt rosa. Ja, da er jeg vel gravid da. Har du sett. Nå ble jeg litt satt ut. Men veldig ønsket dette her:D
 
Tar ny test i morgen, så tar jeg bilde da og legger ut hvis de fortsatt er positive! Klarer ikke helt å slippe jubelen løs før det. Men tusen takk for kjapp respons. Satser på jeg blir i Desember 2014. Da får vi jo verdens beste julepresang:)
 
Ja, de er fortsatt rosa. Ja, da er jeg vel gravid da. Har du sett. Nå ble jeg litt satt ut. Men veldig ønsket dette her:D
Gratulerer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer :D
 
Gratulerer:D


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Gratulerer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp