Kan det være?

Hemmeligefrue

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
ImageUploadedByBV Forum1395296366.196355.jpgImageUploadedByBV Forum1395296380.179670.jpg

Er det mulig? Eller ser jeg mer enn hva som er? Øverste fra i går og den andre fra i dag. Syns jeg ser en litt sterkere i dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, ja jeg ser en ultrasvak på den første, og en tydeligere på den andre! Så jeg vil gjerne gratulere :) :) når har du termin??


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Kjøper meg en digital som jeg tar i morgen :)
Eventuell termin blir da 1 desember :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Grattis!! En strek er en strek pleier jeg å si, sålenge man ikke må konsentrere seg hardt for å se den er den gyldig ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den ser positiv ut!!! :)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
 
Kjøper meg en digital som jeg tar i morgen :)
Eventuell termin blir da 1 desember :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Gjør det du :) men strek er strek og nå har du jo allerede fått to, så :) :) da har vi termin ca på samme dag enn så lenge !
 
Ser strek :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja det kan det :D ser streker :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
 
Men hvis det er så tidlig er det veldig uvanlig at de slår ut på annet enn morgenurin, hadde jeg vært deg hadde jeg venta to dager før jeg hadde tatt en cb om morgenen.. Den var jo veldig svak den du hadde i morges og da skal det vel litt til ut på dagen.. Jeg er rimelig sikker du er gravid og at det bare er tidlig :)
 
Jeg har sett strek på billigtester sine siden 8dpo, blir sterkere for hver dag, men clearblue digital sa "ikke gravid" idag på samme urin som ga fin strek på bt. Så virker som den er mindre sensitiv ja. :-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får se i morgen tidlig :) Jeg får ikke bt før i morgen i posten :P har en CB Plus og en digital liggende. Tviler på jeg klarer å la vær å teste ihvertfall :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fader og, negativ CB i dag og :/ bare å forberede seg på TR da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hmm, det var rart! Men jeg tror ikke jeg hadde gitt opp håpet helt enda ! Som noen sier her så er de gjerne mindre sensitive! Krysser fingrene for deg :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Cb tar ikke jeg før nærmere ikm pga dem krever en del mer enn andre..Så vent noen dager før du tar en ny;)Da slipper du skuffelsen også..D er jo strek på andre testen så d er jo noe der;)
 
Vis vedlegget 54351
Legger ut bilde av den jeg :) syns å se noe på bildet.


Sent from my iPhone using BV Forum
Som jeg skrev på tyde tester tråden, da jeg zoomer på bildet kan jeg skimte den som skal gå nedover;)Er nok bare at cb krever mer hcg enn andre tester..Blir nok klar å fint kryss om noen dager tenker jeg:)Jeg vil vente til over helga før jeg tar cb for å være sikker på å få samme resultat som d jeg får på strimmel..Blir så fort skuffa om d ikke blir selv om d ikke er tvil på testen i dag:)
 
Tusen takk for svar! :) blir jo helt koko av dette her :P hehe...
Får bt i posten i dag, så prøver meg på en slik i morgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk for svar! :) blir jo helt koko av dette her :p hehe...
Får bt i posten i dag, så prøver meg på en slik i morgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Synes jeg ser noe der ja.. Spennende :P
 
Back
Topp