Hadde min første kontroll hos jm i romjulen, skal ha tett oppfølging av jm og gu pga grove celleforandringer og ma i sommer. Uasett da når eg hva der snakket vi om disse nye kontrollskjemaene som ikke måler mage før i uke 23 noe hun synes er toske så hu klippet ut den delen fra det gamle å limte på slik at vi kunne måle fra uke 12. Jeg svarte at det synes jeg hva flott siden eg sllerede hva begynt å vokse utav buksene mine. Tok av meg genseren å jm sa wow vente du kanskje tvillinger? Det satte en liten støkk i meg får synes det er "grusomt" nokk å gå med ein å føde 1. Det skal sies at dette blir min 4 fødsel om alt går bra. Så magen vil jo vise fortere, men hallo, må gå med mammabukser elle kjole, å msgen vise kjempe godt. Magen kom ikkje så tidlig med de andre, skal ts bilde i morgen å vise dere
har igså lest litt på nette om hvordan men selv kan vekke misstanke om tvillinger, ser det er velig inviduelt ang sterkere symptomer osv. Har ikkje hat så mye sterkere enn føgi svangerskap. Heldigvis skal eg på tidlig ul i løpet av mnd (vente brev fra sykehuset) så då får eg det jo bekrefta/avkrefta, men vi har mange tvillineger på mamma sin side. Nærmeste e eg blir morfar som hva tvilling, els så er det mine tremeninger osv som er og har født tvillinger. Andre som har misstanke, er nemelig en liten del av meg som sier det er 2 , men den lille % kan ta feil