Kan det være to???

MissLeya

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Må bare dele med dere!

Var i dag på første kontroll hos jordmor, veldig koselig Nevnte til henne at jeg synes jeg har fått vel tidlig mage denne gangen og at jeg har kjent masse liv, mer enn man skal forvente i uke 16.

Hun målte sf målet i dag og det var veldig høyt ift hvor langt jeg er på vei :woot: Så det hun tror er at enten er jeg lenger på vei enn jeg er (veldig lite sannsynlig da spiren satt på første forsøk, før det har vi brukt prevensjon) eller så er det to :Heartred:Heartred

Skulle egentlig på OUL 23 mars men er nå blitt satt opp allerede på mandag. Er så spent, tenk å måtte gå og vente i spenning hele helga :smiley-bounce012

Må bare dele med dere!

Var i dag på første kontroll hos jordmor, veldig koselig Nevnte til henne at jeg synes jeg har fått vel tidlig mage denne gangen og at jeg har kjent masse liv, mer enn man skal forvente i uke 16.

Hun målte sf målet i dag og det var veldig høyt ift hvor langt jeg er på vei :woot: Så det hun tror er at enten er jeg lenger på vei enn jeg er (veldig lite sannsynlig da spiren satt på første forsøk, før det har vi brukt prevensjon) eller så er det to :Heartred:Heartred

Skulle egentlig på OUL 23 mars men er nå blitt satt opp allerede på mandag. Er så spent, tenk å måtte gå og vente i spenning hele helga :smiley-bounce012
Ååå så spennende!! :joyful::joyful: Du må holde oss oppdatert! :) Får håpe helga går fort! :happy:

Må bare dele med dere!

Trodde ikke de målte sf før i uke 24?

Trodde ikke de målte sf før i uke 24?

Jordmor målte på meg i uke 13+3, men skrev det ikke opp på helsekortet. Jeg fikk vite det var tvillinger i uke 7, så livmoren var kommet ganske høyt opp allerede i uke 13+3

Jordmor målte på meg i uke 13+3, men skrev det ikke opp på helsekortet. Jeg fikk vite det var tvillinger i uke 7, så livmoren var kommet ganske høyt opp allerede i uke 13+3
Kan være derfor jeg ikke har fått målt det enda, er bare en hos meg :)

Kan være derfor jeg ikke har fått målt det enda, er bare en hos meg :)
Mest sannsynlig, hun skrev ikke noe opp på helsekortet, og vi hadde jo snakket om mistanken min så derfor hun ville måle

Så spennende!

Oi, så spennende! prøvde hun og høre på hjertelyden(e)?

Oi, så spennende! prøvde hun og høre på hjertelyden(e)?
Ja fikk høre, den beste lyden som finnes :Heartred Hun sa selv at det er så god plass der inne nå og babyen eller babyene er så små at det er vanskelig å finne to hjertelyder så hun orket ikke å prøve en gang

Så spennende!
Jordmor klarer ikke å skille hjertelyd nok til å si om hun får to på meg, selv om vi vet at der er to. Hun jeg går til har ultralyd apparat, så får hilsa ordentlig på dem der også i tillegg til på sykehuset.
Lykke til på kontroll!

Så spennende!
Jordmor klarer ikke å skille hjertelyd nok til å si om hun får to på meg, selv om vi vet at der er to. Hun jeg går til har ultralyd apparat, så får hilsa ordentlig på dem der også i tillegg til på sykehuset.
Lykke til på kontroll!
Ja ikke sant da skjønner jeg hvorfor hun ikke orket å prøve da :joyful: Så gøy at du venter to, nesten så jeg håper det er det nå:) Tusen takk :Heartred

Så spennende! Vi fikk vite på privat ultralyd i uke 12 at vi skal ha tvillinger:happy: Husker nesten ingenting fra den ultralyden, så gleder meg til neste i uke 18!

Så spennende! Vi fikk vite på privat ultralyd i uke 12 at vi skal ha tvillinger:happy: Husker nesten ingenting fra den ultralyden, så gleder meg til neste i uke 18!
Skjønner godt at du ikke husker, kan jo være et sjokk! Så gøy om vi blir flere tvillingmammaer her :Heartred:Heartred

Back
Topp