kan det være to?

Tinka 77

Andre møte med forumet
har vært hos jordmor for første gang i dag og hørt hjertelyden. er i 15.uke. da hun målte livmora, sa hun at jeg var veldig stor, og godt over gjennomsnittet. jeg var slik gjennomsnittet er i uke 18...

da hun hørte hjertelyden sto min mann og så på apparatet. han sier det på høyre side av magen viste 134 og 144 på venstre. er det vanlig at det varierer sånn, eller tror dere det er to???

jordmor sa at siden jeg var så stor, kunne hun ikke utelukke to, men hun nevnte ikke noe om to hjertelyder...hva tror dere som er erfarne med hjertelyd?

Kjenner ei som hadde tatt UL en gang tidlig i svangerskapet, og viste at hun skulle ha et barn. Så var hun hos jordmor noen uker senere og da mente jordmor at hun var så stor at hun ville hun skulle ta en UL til. Hun lå 3 eller 4 uker "foran skjema". På UL nr 2 dukket det opp en bebis til.

Men hun nevnte aldri noe om noe hjertelyd, så muligheten er jo der [:D]

Lykke til. Er det to, så er du jo dobbelt så heldig [;)]

vi skal på UL i 19. uke. her på babyverden er jeg i uke 14...14+1. spennende ja...men siden min eneggede tvillingsøster var sikkert like stor, så føler jeg sjansen er mindre... det var helst dette med hjertelydene jeg stusset litt på...

kan den variere så mye i løpet av noen få sekunder?

Så spennende[:D] Jeg har ingen peiling jeg da, men lykke til[:)]

Jeg lå med slik måler på magen, og pulsen hans lå hele tiden på rundt 130.. Plutselig flytta han litt på seg, og da fant vi igjen hjertet bedre på andre sida, da lå pulsen på rundt 150.
Det var nå "nylig". 32 uke.

[:)]å så spennende..[:)]
Dobbel babylykke[:)]

Back
Topp