kan det være tegn??

godpia23

Flørter med forumet
hmm nå lurer jeg virkelig..  hatt en del kynnere.. men ikke så mye i det siste.. hatt en del murring i ryggen i dag, på det verste føltes det som hodet til babyen var på vei ut når jeg gikk hehe.. men ikke så mye nå..

men i 2 dager har jeg hatt ekstremt mye kynnere[;)] men nå i kveld er de litt annerledes tror jeg... uregelmessig, men stein hard nesten hele tiden og de varer veeldig lenge.. så har jeg stikkinger der nede, kjennes som jeg nesten tisser på meg på de verste stikkingene "der"[:D] hehe.. hva er dette?? på vei til noe mer? [8|] *håper*

Jeg vet ikke, men det er jo gost mulig!
Har mye kynnere selv nå, spesielt på kvelden! Håper på det skal utvikle seg ... men roer seg når jeg legger meg, og neste morgen er de borte... helt til plutselig! MÅ jo skje noe snart..
Spennende er det i alle fall! [:D]

Lykke til om det skulle skje noe!

ORIGINAL: frk_fryd

Jeg vet ikke, men det er jo gost mulig!
Har mye kynnere selv nå, spesielt på kvelden! Håper på det skal utvikle seg ... men roer seg når jeg legger meg, og neste morgen er de borte... helt til plutselig! MÅ jo skje noe snart..
Spennende er det i alle fall! [:D]

Lykke til om det skulle skje noe!

hehe[:D] hatt det likedan her om natten, håper hver natt.. men neida.. stille om natten.håper denne natten at det skjer noe.. men sitter sikkert her enda i morgen..[8|]

Ja ... har fått troen på at det store må skje natt til mandag jeg, for da er det fullmåne! UUUUL!!!!!!!!!! [:D]

har tenkt samme tanke her[:D] har jo termin 14 så!! kanskje det klaffer da?? lov å håpe hvertfall hehe[:D]

tror det er modning.. har masse sånne stikkinger jeg å..

Er full måne, natt til tirsdag=)

Du har termin på fullmåne datoen du da, med d e jo 4 dager før og etter.

Kjenner igjen dette du forklerer, om murring i ryggen, føles som æ har en ananas mellom beina, stikker og presser, ungen e mere aktiv, vet ikke om dette har noe og si da om aktiviteten på ungen, men æ har bestilt dobbeltrom t oss på unn=)

Er akkurat 40 uker på vei nå[:D]

hehe[:D] æ satse på full månen æ ja!! ja det ser ut som det kanskje bi dobbelt rom på oss på sykehuse.. viss ikke æ ende 2 uker over da..[&:]  det va så stille i natt... typisk..
Nu e det fullt liv i magen igjen.. her e det ikke stopp[;)]

Det er sånn jeg har hatt også. Sa det til jordmor, og ho fant ut at modningen var kommet langt. Hodet på babyen virker som en kile ned i bekkenet og borrer seg litt lenger ned for hvert tak tror jeg. Vi får satse på fullmånen jenter!

ORIGINAL: Lailao

ORIGINAL: godpia23

hmm nå lurer jeg virkelig..  hatt en del kynnere.. men ikke så mye i det siste.. hatt en del murring i ryggen i dag, på det verste føltes det som hodet til babyen var på vei ut når jeg gikk hehe.. men ikke så mye nå..

men i 2 dager har jeg hatt ekstremt mye kynnere[;)] men nå i kveld er de litt annerledes tror jeg... uregelmessig, men stein hard nesten hele tiden og de varer veeldig lenge.. så har jeg stikkinger der nede, kjennes som jeg nesten tisser på meg på de verste stikkingene "der"[:D] hehe.. hva er dette?? på vei til noe mer? [8|] *håper*

Har det på samme måte. Tror det er en del modning på gang. For min del så håper jeg den lille vil vente til over helgen siden jeg blir innlagt på mandag.. Ønsker deg lykke til[;)]

på en måte misunner jeg deg at du har en fast satt dato.. håper jeg slipper å gå over jeg..[8|] men får håpe modningen fortsetter iherdig her hehe [:D]

lykke til for deg[:)]

Back
Topp