Kan det være si mon tro?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Har kje tenkt tanken eingong eg før "systo" komenterte det.

Vesla vakna i 6 tia idag tidli, hu pusta tungt og fort, og var varm. Målte tempen te 40.3 [&:]

Me sto opp, hu fikk stikkpille, pusten roa seg, åsså begynte hu å spy! Spydde jevnligt og klarde ikkje holda på drikko, slutta å spy rundt klkka 12 idag, og febern var vekk. Hu har no fått i seg litt drikke, ein fløteis og ein pakke smurefedrops [8D]

Men no kom febern igjenn då, 39.6 har hu no. Har fått stikkpille igjenn, og ligge å kvile seg litt.

Men som sagt, eg tenkte omgangsjuko eg, heilt te "systo" nevnte si. Me har ikkje vaksinert oss nåken av oss, så kan jo vera da e da.
Ka trur dåke?[:)]

sånn var Mali førstedøgnethun hadde SI[8|] hdde gitt tamilflu..

slik hadde jeg det... fikk 40 i feber på en time.. motte spise paracet heile dagen for å holle feberen nede.. så ja det kan ver det hu har

Mali fikk ikke d( ikke jeg heller pgr gravid) men hun fikk penicillin pgr kraftig ørebettennelse.. var skikkelig syk i 3 dager før hun leika seg igjen, men var jo dårlig ei uke da..

ORIGINAL: Malleleo

Mali fikk ikke d( ikke jeg heller pgr gravid) men hun fikk penicillin pgr kraftig ørebettennelse.. var skikkelig syk i 3 dager før hun leika seg igjen, men var jo dårlig ei uke da..

Huff, ikkje kekt når dei små er dårlige [&o]

Eg veit ikkje heilt ka eg skal tru og ka eg skal gjera eg, men hu tar nå te seg veske no, ikkje har hu spydd på fleire tima heller. Hu e slakke, å har feber, men trur me berre skal sjå det an endo [:)]

ORIGINAL: chl

slik hadde jeg det... fikk 40 i feber på en time.. motte spise paracet heile dagen for å holle feberen nede.. så ja det kan ver det hu har

Okay, no våge eg ikkje gji for masse paracet her, men e jo annerledes når dei e små [:)]
Me får berre følga med febern her me då, og kansje ringe å flytte timen på helsestasjonen på Onsdagen [:)]

Back
Topp