Kan det være sant....

Emz mamma

Elsker forumet
Vi har vært på tidli UL idag etter vårt 3 IVF forsøk og tilsammen 11 innsetting.... Det var det to små peanøtter på nesten 2 cm med dunkende hjerter.... Er 8 uker imorgen men klarer liksom ikke å tro at det kan være sant..... Er så redd for dem begge to, de er så elsket enda de bare er 2 små cm.....

Det var en magisk opplevelse......

Håper alle dere andre kan få oppleve dette snart!!!!! Ikke gi opp!!!!!!

ORIGINAL: RANDÅLF

Så fantastisk.... Ja det er sant[:D] To gull i magen, gratulerer så mye[:)][:)][:)]

Gratulera så masse!! Nå må da gå bra![:D][:D] Lykke til med to på vei

ååå.. jeeei!! hihi.. så utrolig digg..

Gratulere sååå masse med to små nurk i magen[:D]

weeeeeeeeee [:D][:D][:D] så gøy. Gratulerer så masse [:D]

Endelig din tur :)

Gratulerer med to små i magen :)

Gratulerer så mye, og dobbel lykke også.[:D]

Endelig; skal bli artig å følge videre med på hvordan det går med deg håper du infomerer oss her inne en gang i blandt[:)]

HEEEEEEEEEEELT FANTASTISK[:D][:D][:D][:D]

GRATULERER SÅ MASSE MED TO KNØTTISER[:D]

Regner med det kommer noen oppdateringer, forhåpentligvis etterhvert som det går mer opp at det virkeli er sant.... men jeg begynte å nerme meg slutten av IVF reisen og trodde det snart var over.... men kanskje ble jeg spart til en "grand finale" [:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Så herlig!![:D] Gratulerer såååå mye[:D][:D]

så fantastisk[;)][;)]gratulera så mye med 2 spirer

ORIGINAL: VilSåGjerne

HEEEEEEEEEEELT FANTASTISK[:D][:D][:D][:D]

GRATULERER SÅ MASSE MED TO KNØTTISER[:D]

ORIGINAL: Nesing

Så fantastiske nyheter, Emz mamma! Lykke til videre med svangerskapet ditt med to små nurk på vei! [:)][:)]

Signerer.

dette var hyggelig lesing emz mamma!! gratulerer så masse, også 2 stk da. det blir spennende!!!! hurra!!!!

grattis med tvillinger i magen, r så deilig å høre at hjertene dunker, masse lykke til.
er supert med tvillinger. måtte de holde seg der  mange mnd til

Tusen takk alle sammen! Har hatt blødninger et par dager men var den tredje og tomme posen som skulle ut sannsynligvis. Håper at så mange som mulig kommer etter ...... Håper at jeg og våre to små gull klarer denne reisen til over nyttår! Det hadde vært så godt å fått to, da hadde ringen vært sluttet. Ingen flere kirurgiske inngrep, ingen mer kjøring av 40 mil på en dag, flere ganger i uken i perioder. Ingen medisiner.... bare meg og mine.....

Ny ul om 3 uker og noen dager.... håper tiden går fort og problemfritt [:)]

Sender en stor klem til alle her inne

ORIGINAL: Nesing

Så fantastiske nyheter, Emz mamma! Lykke til videre med svangerskapet ditt med to små nurk på vei! [:)][:)]

Signerer Nesing her[:D]

Back
Topp