Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: liten nupp i magen
det har jeg alltid hørt[:)]
ORIGINAL: Lois Lane
Hentet fra apotek 1 sine nett sider:
Det tar 5 dager - 3 uker fra man blir smittet til man eventuelt utvikler symptomer. For hele 60-80% av de smittede gir infeksjonen ingen symptomer. I de tilfellene infeksjonen gir symptomer kan det merkes slik:
- Kvinner:
Svie ved vannlating
Utflod
Blødninger ved samleie eller mellom menstruasjonene
Underlivssmerter og feber
- Menn:
Svie ved vannlating eller hyppig vannlating
Utflod eller væsking fra urinrør
Smertefull, rød og hoven pung hvis bakterien sprer seg til bitestiklene
Sårhet eller utslett på penishodet
I sjeldne tilfeller kan man se forbigående leddsmerter hos begge kjønn.
Så siden så få merker symptomene, så kan en være smittet uten å vite om det selv
ORIGINAL: ¤Ida
ORIGINAL: Lois Lane
Hentet fra apotek 1 sine nett sider:
Det tar 5 dager - 3 uker fra man blir smittet til man eventuelt utvikler symptomer. For hele 60-80% av de smittede gir infeksjonen ingen symptomer. I de tilfellene infeksjonen gir symptomer kan det merkes slik:
- Kvinner:
Svie ved vannlating
Utflod
Blødninger ved samleie eller mellom menstruasjonene
Underlivssmerter og feber
- Menn:
Svie ved vannlating eller hyppig vannlating
Utflod eller væsking fra urinrør
Smertefull, rød og hoven pung hvis bakterien sprer seg til bitestiklene
Sårhet eller utslett på penishodet
I sjeldne tilfeller kan man se forbigående leddsmerter hos begge kjønn.
Så siden så få merker symptomene, så kan en være smittet uten å vite om det selv
det kan vell ta mer en 3 uker[8|]
ORIGINAL: Lissyjane
Bakterien ligger latent i kroppen. Det er bare en langvarig UVI. Men det smitter så klart ikke før man har det selv. De guttene jeg kjenner som har hatt det har pisset piggtråd etter tre dager. Mens mange damer ikke kjenner noe som helst.
ORIGINAL: MorraTeFreja™
Grunnen til at den er så skummel er at man kan gå med den lenge uten å ha noen symptomer, det er vel det de mener. Den er ikke skjult, for en test vil gi svar på om man er smittet eller ikke.
Nettopp fordi den ofte får forbli ubehandlet er den skummel og kan føre til sterilitet.

ORIGINAL: GitteLen
Bakterien ligger latent i kroppen. Det er bare en langvarig UVI. Men det smitter så klart ikke før man har det selv. De guttene jeg kjenner som har hatt det har pisset piggtråd etter tre dager. Mens mange damer ikke kjenner noe som helst.
exen min hadde ingen symptomer... Fikk sjokk begge to når jeg fikk prøvesvara[8D]
da var han sjiiiitheldig[8D] De jeg kjenner som har hatt det har pisset piggtråd[&:] Det høres ut som helvete er løs når enkelte menn får det[&:] Dakar[8D] Sit. klovener i kamp "La han (skal egentlig være henne) ligge han (hun) er selv skyld i plagene"[8D]