Kan det være rier?

lene89

Glad i forumet
Prøvde å sove litt men gjør så vondt i begge sidene på ryggen og magen blir knall hard.nytter ikke snu meg rundt eller sette meg opp,blir litt bedre når jeg står..husker ikke noen ting fra sist gang men da gikk vannet først så viste liksom at det var i gang:p

Det kan jo godt være starten på noe ;)
Var litt sånn det startet for meg denne gangen. Sist gikk vannet først med meg også så hadde lite sammenligningsgrunnlag.

Det tok laaaang tid før mine rier ble vondere men de kom mer eller mindre med jevne intervaller uavhengig av om jeg satt, lå eller stod..
Masse lykke til! Spennende se om det er begynnelsen :)

Tank for det.nå synes jeg det er på tide at han kommer også siden terminen var på søndag;) hadde ikke sett for meg å gå over denne gang..får krysse fingrene for at det sjer noe action snart:)

Tank for det.nå synes jeg det er på tide at han kommer også siden terminen var på søndag;) hadde ikke sett for meg å gå over denne gang..får krysse fingrene for at det sjer noe action snart:)
Lykke til :) får håpe det ikke blir alt for lenge til :)

Ingenting enda,like skuffet hver morgen når jeg våkner uten at det har skjedd noe :p legetime i dag så får se hva han sier

Back
Topp