Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har til dels kraftige kynnere i dag, (har ikke hatt vonde kynnere tidligere) samt slimete utflod med tynne blodstriper i. Slimproppen? Termindato på mandag, så det er vel ikke utenkelig at noe er på gang, men forbereder meg psykisk på at det kan ta laaaang tid enda.
Så spennende! Ikke lett å vite, men innen en uke har du kanskje en baby i armene Siden slimproppen har gått, selv om det ikke er et tegn i seg selv, hehe.
Har mye mensmurringer her og kynnere, men hatt det lenge, så går nok over termin her
8 stk kynnere/svake rier siste timen (á ca 30-45 sek inkludert topper som også varierer i lengde/styrke), de varierer litt i styrke- så jeg kan ikke kalle det ordentlige rier enda. Men noe er definitivt på gang, så får vi bare se hva kvelden/natten/morgendagen bringer
oioi så spennende
lykke til !
her tar det nok sin tid - over 2 uker igjen til terminen min... og det går greit for meg å vente.. masse å fikse som ikke er klart.. men klart blir det vel aldri uansett