Kan det være mulig??

binnen

Blir kjent med forumet
Synes jeg nettop kjente en velkjent følelse av liv i magen.... er jo bare i uke 11.. men jeg har jo vært gravid før og synes det jeg kjente den følelsen av gullfisken i magen =) Noe som kiler litt på en måte. Men kan det være mulig?? Noen andre??

jeg har kjent fantomspark i 2,5 år syns jeg, så det tar vel en tid før jeg kjenner hva som er hva hehe.. med nr 2 syns jeg at jeg kjente liv i fra uke 12 ca.. og uke 16 med første, så det er vel mulig :)

Tja, det skal vel godt gjøres å kjenne det i uke 11...men ikke vet jeg! Eneste jeg kan si er at jeg har kjent liv (både spark og sommerfugl) helt siden jeg var gravid sist! Kjenner det rett som det er, så det må jo være mat/luft som beveger seg rundt om i magen ;) Men kjente det i uke 16 med første baby, så håper på en uke el to tidl denne gang!

kjennte aldri denne gullfisken jeg, men kjennte det utenpå i uke 18 andre gang og uke 20 første svangerskap.... så håper å kjenne livstegn fra lille "tarzan" til jul <3

Tante Catti skrev:
Tja, det skal vel godt gjøres å kjenne det i uke 11...men ikke vet jeg! Eneste jeg kan si er at jeg har kjent liv (både spark og sommerfugl) helt siden jeg var gravid sist! Kjenner det rett som det er, så det må jo være mat/luft som beveger seg rundt om i magen ;) Men kjente det i uke 16 med første baby, så håper på en uke el to tidl denne gang!

Så godt å høre at det ikke bare er meg. Har også kjent sånn siden sist graviditet. Med jevne mellomrom.. har ikke tørt å si det til noen for eg tenkte det bare var meg det hadde klikket litt for :) Har kjent det no for et par dager siden også, men tenker det er alt for tidlig å kjenne noe til knøttet enda. 10+1 i dag.

Syns jeg kjente noe her om dagen, men det var vel ønsketenkning, eller luft. Er bare 10+3

Back
Topp