kan det være kynnere??..

flower3

Flørter med forumet
Jeg kjenner noen ganger i døgnet at magen strammer seg og blir kjempehard...det er ikke vondt og varer bare i ca 30 sek.
Etterpå er magen som før igjen..

Trenger noen råd om hva dette er og hva det kan komme av...er ikke så bekymret, men blir jo litt nysgjerrig på hva det er som skjer :)
Håper noen av dere litt mer erfarne damer kan hjelpe meg med svar 

Det er helt sikkert kynnere du har =) Høres slik ut.. Og det er ikke farlig nei, rett & slett bare livmoren som øver seg på å trekke seg sammen - slik den også skal gjøre i fremtiden under rier når fødselen er i gang. Og det er jo en fin ting at den "øver" seg litt! ;)

Vet ikke om det er noe grunn til at dem alltid kommer, men jeg husker med første at jeg fikk endel kynnere når jeg var i praksis på sykehuset med mye gange og til tider stress (spl.student). Ble ikke sykemeldt for det, da jeg ble det av svangerskapsforgiftning.. heh... Men en venninne som jobbet i samme avd. ble sykemeldt de siste 6 uker pga nettopp hyppige/ubehagelige kynnere. Det skal sies at hun fødte 13 dager over likevel :P

Det høres ut som kynnere

:) takk for svar alle sammen. Nei de er ikke vonde, men litt rart å kjenne magen trekke seg sammen og bli "steinhard"...hehe for så å slappe av igjen.
Har ikke kjent noe liv der enda, så er veldig spent på fredag om en uke  da er det endelig tid for UL igjen :) :) : ) Er utrolig spent på hva det blir, har selv en følelse av at det blir jente...meeen spennende blir det uansett.
Er tatt ut av jobben etter sterke anbefalinger fra jordmor på Ahus..(amb.) så venter spent til mandag for å høre om jeg får noe annet å gjøre.

Ha en kjempefin helg alle sammen! emoticon

Back
Topp