Kan det være??... Krysse fingrene!

babyjan2010

Flørter med forumet
Oioioioi..! Da kan det se ut som det har klaffa for oss:D

Har ikke tatt test enda, er fortsatt 1 uke igjen til forventet menstruasjon, men håper inderlig at det ikke bare er innbilning:D

Tunge bryst, stikking i magen, småkvalm, trøtt, og vondt i bekken??
(merkelig at en blir så glad for å kjenne dette?:D

BTW: er det flere som har barn fra før, som har kjent symptomer så tidlig? Hadde en god bekkenløsning med førstemann.. men synes 3-4 uker var noe tidlig..

*Glede seg*
 
Krysser alt som krysses kan for dere!

Jeg er 4 uker på vei, men tror ikke jeg har merket noe enda -bortsett fra at jeg er litt mer emosjonell allerede :p Gjerne litt øm i brystene også, men ikke mye :)
 
Jeg hadde mer symptomer forrige syklus enn jeg har nå :-P så jeg gidder ikke tolke noen ting lenger før jeg står med en posisitv test i hånden.

Men lykke til med testingen om ca en uke
 
Takk takk :D

I skogen om natta er alt som rører seg elg! skjønner godt hva du mener, men det er vanskelig å ikke kjenne etter :D.

Gleder meg til å teste.:D:D
 
Krysser fingrene for deg babyjan2010! ;)) jeg har gutt født Jan-2010! Kanskje vi vet hvem hverandre er?? ;))
 
T er 5 år, og med han kan jeg ikke si jeg kjente annet enn ømme bryster.. men der forventa jeg ikke noe graviditet og fant det ikke ut før jeg var ca 6 uker...
nå har jeg kjent økende verking i brystene siden torsdag, trøtt, og uhorvelig mye luft fra bakveien......
er 3+4
 
kryssr fingrene
 
Jeg har heller ikke kjent stort annet enn rare mensmurringer, og litt kvalme som kommer og går nå og da.. Men er jo veldig tidlig enda, så skal vel ikke forvente så mye symptomer riktig enda ;)
 


MineSineGull skrev:
Lykke til!!Krysser fingrene for deg!:-)


 
testet??
 
En noe svak positiv test i dag morges:D:D

Skal ta en igjen over helga for å være ekstra sikker:D
 


MineSineGull skrev:
Lykke til!!Krysser fingrene for deg!:-)



 
Back
Topp