Kan det være en jente??

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Vi var på legevakta i går (alt bra heldogvis) en lege tok ultralyd og der var det en sprellende liten venn. Han så mellom beina og så verken «pung» eller en liten penis, men kunne ikke si 100% at det var jente da han var uerfaren. Hva tenker dere? Er 17+2 om det har noe å si? Han så flere ganger og ingen av oss så antydning til noe gutteutstyr :)

Det kan jo være det, men som du sier var han uerfaren :) et skikkelig svar får du på OUL, når er den?

Sniker
I uke 17 har vi hvertfall sett tydelig gutteutstyr.
Men om bildene ikke var veldig klare og legen uerfaren ville jeg ikke tatt det for helt god fisk.

Sniker
I uke 17 har vi hvertfall sett tydelig gutteutstyr.
Men om bildene ikke var veldig klare og legen uerfaren ville jeg ikke tatt det for helt god fisk.
Bildene var kjempe klare og som sagt fikk han bilde rett i skrittet. Han ønsket ikke si noe helt sikkert, men han var høvelig sikker på en jente. :D
Skal i oul i neste uke, bare artig å høre andre sine erfaringer.​

Bildene var kjempe klare og som sagt fikk han bilde rett i skrittet. Han ønsket ikke si noe helt sikkert, men han var høvelig sikker på en jente. :D
Skal i oul i neste uke, bare artig å høre andre sine erfaringer.​

Du får oppdatere når du har vært der da! I denne perioden er kjønn hvertfall blitt ganske ulike, kontra rundt uke 12-14 hvor gutt og jente kan se ganske likt ut.

Du får oppdatere når du har vært der da! I denne perioden er kjønn hvertfall blitt ganske ulike, kontra rundt uke 12-14 hvor gutt og jente kan se ganske likt ut.
Jepp, derfor jeg ønsket å vite om andres erfaringer da jeg er 17+ 2. Skulle jo tro man ville sett utstyret høvelig godt nå.

Jepp, derfor jeg ønsket å vite om andres erfaringer da jeg er 17+ 2. Skulle jo tro man ville sett utstyret høvelig godt nå.

Ja, det vil jeg si man gjør :) en venninne kunne godt se på ul at det var gutt i uke 16, og i uke 18 har jeg selv også sett godt at det er gutt. Tenker du nok skulle ha sett en tiss på dette tidspunktet.

Her fikk vi se ordentlig gutte utstyr 12+4 :hilarious:

Her fikk vi se ordentlig gutte utstyr 12+4 :hilarious:
Det ser helt likt ut på gutter og jenter i den alderen :p med guttissen peker oppover mens en jenteklitoris, som har samme utseende på ultralyd som en tiss er mer rett frem/nedover.

Det ser helt likt ut på gutter og jenter i den alderen :p med guttissen peker oppover mens en jenteklitoris, som har samme utseende på ultralyd som en tiss er mer rett frem/nedover.
Da er de jo ikke helt like når en peker en vei og en en annen :joyful:

Back
Topp